Gå til innhold

Hvordan skal dere dekorere i kirka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig på at jeg ikke har tenkt på at kirken skal pyntes... Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke ha så mye pynt i kirken. Dette pga at det er "skytteltrafikk" og ikke så god tid verken før eller etter neste brudepar. Men den pyntingen som blir, skal min mor stå for, så jeg tror det blir roser iallefall. Det har jeg i buketten min.

Ellers så vet jeg at det er ikke alle kirkene som er så glad i denne pyntingen, og noen bruker å spleise med de andre brudeparene som gifter seg samme dag.

Skrevet

Til dere som skal gifte dere snart: Må man pynte kirken?

Hadde ikke tenkt det jeg. Jeg synes kirken er fin som den er, vi har valgt den med omhu og betaler 4000 kr for å bruke den. Syns det blir litt bortkasta penger å spandere på blomster, når man skal være i kirken en knapp time... Og da må jo kirken være ryddet for da kommer neste par ut med sine.

Skrevet

Er litt enig med deg, men fint med litt blomster oppe ved alteret. Tror jeg skal bestille to enkle buketter/oppsatser, som jeg kan ta med meg til festlokalet etterpå for å ha på gavebord/kakebord.

Skrevet

Tror det er litt forskjellig hva folk gjør,men vi skal iallefall ha to blomsteroppsatser som vi pynter med. Tar med de til festlokalet etterpå.

Skrevet

Hei

Jeg gifta meg på lørdag som var. Vi spleiset på kirke-pynt med paret som giftet seg etter oss. Det var to store vaser med store/høye blomster oppi. Gikk i hvitt og grønt. Utrolig flott. De sto rett nedenfor alteret. (Vi satt på stoler ved alteret, det sto en rett nedenfor på min side og en rett nedenfor på hans side). Det var enkelt, men veldig fint og "fort gjort"

Skrevet

Ordnet dere med vaser selv, eller fikk dere låne av kirken/blomsterhandler? (Har ingen fine store vaser). Det hørtes veldig fint ut, tror jeg skal satse på noe sånt.

Skrevet

Hei igjen!

Det lånte vi av butikken. Vi henta di på morgenen, og brudeparet etter oss leverte vasene tilbake. Kjempe greit det.

Skrevet

Takk for tipset, det hørtes supergreit ut!

Og gratulerer så masse, masse med overstått bryllup!!! Gleder meg masse til den 26. :)

Skrevet

Den kirka hvor jeg gifter meg, blir pynta av de som jobber der, med markblomster og lyng. Er ikke lov til å bruke noe annet der, og det passer meg utmerket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...