Mamsen in tha house Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 snuppa mi.. Hun har nå våre borte i 2uker.. Savner henne sann.. Men jeg vet hun stor koser seg med familien til faren.. Kan tro det var kjekt for farmoren å se henne igjen. Er andre gang hun ser henne på 3år.. Er litt trist når snuppa mi får se henne så sjeldent.. Men det koster mye å reise til færøyene... Å nå har resten av familien hans på færøyene fått sett henne.. En gang vil jeg bli med å hilse på de.. Blir sikkert en ferie tur dit med min familie en gang.. Besta vil og møte de.. Nå sitter jeg her å venter på at det skal bli onsdag for da kommer snuppa mi hjem=) Å da skal vi en tur i barnehagen.. Hun har snakket mye om barnehagen og gler seg mye.. Men ikke så kjekt å sende henne i barnehagen samme dag som hun kommer hjem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå