Gå til innhold

Er så ensomt uten


Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa mi.. Hun har nå våre borte i 2uker.. Savner henne sann.. Men jeg vet hun stor koser seg med familien til faren.. Kan tro det var kjekt for farmoren å se henne igjen. Er andre gang hun ser henne på 3år.. Er litt trist når snuppa mi får se henne så sjeldent.. Men det koster mye å reise til færøyene... Å nå har resten av familien hans på færøyene fått sett henne.. En gang vil jeg bli med å hilse på de.. Blir sikkert en ferie tur dit med min familie en gang.. Besta vil og møte de.. Nå sitter jeg her å venter på at det skal bli onsdag for da kommer snuppa mi hjem=) Å da skal vi en tur i barnehagen.. Hun har snakket mye om barnehagen og gler seg mye.. Men ikke så kjekt å sende henne i barnehagen samme dag som hun kommer hjem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...