Sonja J Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Jeg ringte dit i dag og da hadde hun ikke fått bestemt seg enda, også var det mange kunder i butikken så hun hadde ikke tid til å prate med meg akkurat da. Dessuten skulle hun intervjue noen til og hun visste ikke når hun kom til å ta avgjørelsen sa hun. Hun sa at hun skulle ringe meg når avgjørelsen var tatt. Ok tenkte jeg, da må jeg bare smøre meg med tålmodighet litt til........ Også gikk det ca. 10 min. så ringte hun meg! Hun hadde funnet ut at hun måtte ansette to stykker og ville gjerne ha meg inn fra 8 til 16 mandag til fredag!!! Gjett om jeg ble glad!!! Jeg begynner på mandag!! Og hun sjefen er veldig hyggelig, veldig ålreit altså...Fikk god kjemi med henne og gleder meg til å begynne å jobbe der!
Sonja J Skrevet 4. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2006 Takk skal du ha! Jeg er hoppende glad nå! Fremtiden ser plutselig ikke så mørk ut lenger! Jeg slipper både sosialkontoret og dagpenger fra aetat! Har ikke benyttet meg av sosialkontoret, det hadde i såfall vært siste utvei, men jeg søkte på dagpenger på mandag da.......Så jeg må si i fra der.
aman32 Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Så koselig det er så godt når ting ordner seg kjempe mye lykke til :-)
Gjest marie-s Skrevet 5. august 2006 #8 Skrevet 5. august 2006 Gratulerer så masse! Lykke til i ny jobb, det blir nok spennende.
Sonja J Skrevet 5. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2006 Tusen takk! Ja det blir kjempespennende! Har jobbet med noe av det samme for noen år siden, fra 1995 til 1998 så det er jo noen år siden nå, og det skal bli bra å jobbe i den bransjen igjen, jeg liker meg i det yrket, liker å selge og liker å yte service. Men det er jo mye nytt der jeg skal jobbe da, både kaffemaskin(espresso, kaffe latte osv) som jeg må lære meg og sånt, men det går nok bra! Tror dette blir veldig gøy jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå