Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Dette har virkelig vært en drømmesommer og inntil nå synes jeg det har vært deilig å kunne gå i bare lette klær, sandaler og det har til og med vært ok å sitte i sola og lese en god bok e.l. Men nå synes jeg det er nok. Varmen tar kvelertak på meg, skyr sola som pesten, får ikke gjort noe verken inne (huset er altfor varmt) eller ute......... og enda har jeg ihvertfall 4 uker igjen! Dette må vel kalles et luksusproblem, men nå kjenner jeg at jeg er sliten og trøtt - gi meg ei skikkelig regnskur og litt frisk luft under 20 grader!
Dunna 71 Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Ja det er lov,men kom deg ut i sjøen hvis du ikke har prøvd. Det gjør jeg nesten hver dag. Det kjølner ned kroppen og du blir vektløs og det er ganske fint å være gravid faktisk i denne varmen. Luftmadrass er deilig å ligge på.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Etter så lang tid med ekstrem varme, og ikke kaldt om nettene en gang, så er det absolutt lov å klage! Jeg takler snart ikke en dag til med dette, og INGENTING hjelper. Liker ikke å "vake" på stranda med 2 uker til termin. Og synes jeg ser meg selv klare å komme opp på en gummimadrass med denne kroppen! Litt frisk høstluft hadde gjort seg nå!
Sigbeth Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 ja enig. Det har vært en fantastisk sommer, og jeg har kost meg med varmen frem til nå. begynner å kjenne på at jeg er litt "Høstklar" Har selvfølgelig noe med at jeg har passert termin og ikke har lyst til å føde i varmen, ei hller ha en nyfødt baby i det overopphetede leiligheten vår.
Gjest Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 JA, det er LOV!! er skikkelig sliten og lei av varmen nå jeg også! hadde man hvertfall kunne blitt litt avkjølt på natta, men det er jo supervarmt på soverommet selv om vinduet står oppe på max! så nå håper jeg snart det blir litt regn og sur vind, så jeg kan slappe av inne med et teppe og en god film de siste dagene før den lille kommer. bare 35 dager til termin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå