Gå til innhold

Å ... jeg er så lei =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi er hos svigermor er det bare mas og kjas hele tiden.

Hvis jeg skal kle av så kommer hun og sier at hun kan gjøre det ....hver gang .... jeg klarer å kle av ungen min selv ....

Så når vi har hatt hun med på tur i sommer har vi hatt vindut åpent for det har jo vært sinnsykt varmt og snuppa blir jo kokt nesten - da sier hun at det trekker altfor mye og at snuppa helt sikkert kommer til å bli syk .... blir ikke syk av at vi har 1 vindu åpent når det er over 30 grader ute .....

Jeg blir reint sliten av å være der av og til .... overdriver jeg det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg kjempegodt! Du overdriver IKKE...

Hadde jeg vert deg hadde jeg slengt tilbake en komentar... eller kanskje fått sambo til å gjøre det!

trøsteklem til deg fra meg:)

Skrevet

nei, syns ikke du overdriver.. kanskje svigermor er litt vel ivrig bestemor?

Skrevet

Skjønner godt at du reagerer.. jeg ville blitt gal om det var meg :/

Skrevet

Eg skjønar ikkje heilt kvifor ein må lage oppstyr av slike småting eg. Svigermor er til ein viss grad lik som det du beskriver, men viss eg har lyst til å kle av guten vår sjølv så berre seier eg det. Og viss ho vil kle på han eller lukke igjen vindauge eller liknande fordi ho meiner han blir for kald gjev eg berre beskjed om at nei, det er ikkje for kaldt her. Og så kommenterer eg pent og forsiktig at det er langt farlegare for ein baby å bli for varm enn å fryse litt, derfor har han ikkje meir klede på seg.

Det er mulig at mi svigermor er greiare å ha med å gjere enn mange andre, men ho skjønar som regel poenget mitt når eg forklarar ho kvifpr eg gjer ting som eg gjer dei. Og om ho ikkje forstår *kvifor* eg gjer det som eg gjer det, så respekterer ho det i alle fall.

Det går fint an til å snakke om ting som irriterar, både du og svigermor er jo voksne menneske. Eg synest det blir for dumt å gå å irritere seg over småtterier.

Skrevet

Applaus, Ranveig R! Godt skrevet!!!

Det er ofte du og jeg er uenige på en annen debatt, men i dette er jeg 100 % enig med deg, og du har fått fram meningene på en god måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...