anonyminos Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 trenger ikke være blomsterdekoratør:) jeg lagte min selv:) og jeg er baker:) er bilde av den under nicket mitt for di som vil se resulatet:)
Ann-ch. Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Resultatet av buketten din var flott den. Men jeg selv overlater det til de som kan det. Skal gjøre minst mulig før bryllupet. Blir nok rimelig stressa dagene før,så tror nok ikke det hadde blitt noe bra resultat uansett. Men flott for de som gjør det:-)
Maud Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Du lagde en veldig fin bukett! Tror faktisk jeg også kunne fått det til, men har ikke tenkt å gjøre det allikevel. Det er nok å tenke på de siste dagene og dessuten skal vi ha bryllupet en del mil hjemmefra.
FruMamma med nr 2 Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Ja det kan du være fornøyd med...Er imponert jeg. Jeg hadde ikke greid d...har ikke grønne fingre akkurat
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Tror kanskje jeg skal det! :-) Men en heeelt enkel en! Men siden ingen vet at jeg skal gifte meg enda, så er jeg anonym foreløbig....
anonyminos Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 vill bare tilføye att buketten fikk ingen form for vann....den var like fin i 3 dager!!!! den kostet meg 200kr...tok bare å klippet av orkideene som jeg har rundt om i huset.. så det var pærlene og de grønne blomstene som kostet:)
nitro circus Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Var ikke etter min smak...men har vært inne på tanken å lage min selv. Ble ikke sånn siden det er greit å plassere vekk det lille ansvaret vi kan...har planlagt ALT annet selv, og får ikke bidrag fra noen. Blir kjekt å hente buketten fix ferdig...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Jeg har tenkt å designe den, men min forlover er blomsterdekoratør så hun skal få ta seg av det som har med blomster og gjøre...
Luna2005 Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Ehh... jeg kunne gjerne tenkt meg å se bilde, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem.... Ellers har jeg vært inne på tanken å få noen i familien til å lage bukketten, men mulig jeg dropper det da jeg vil unngå unødig stress.. ser for meg at jeg kommer til å bli stressa for at blomstene skal falle fra hverandre og at de skal visne eller noe....
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 trenger ikke være det, men det kan lønne seg... ut ifra bildet, så var du jo ikke helt heldig med den. en blomsterdekoratør hadde nok gjort det mye bedre...
mayaya Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 Hallo - for et stygt og unødvendig innlegg!!!! Jeg synes den var super jeg, men ikke mine farger. Bytt ut fargene, og jeg vil gjerne ha den i bryllupet mitt. Anonyme som slenger dritt er bare teite altså!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 Hvorfor kan man ikke si meningen sin utenom at man er stygg osv? Ser over her at det er ei som ikke er enig at den er fin osv, har hun ikke lov til det? Når man legger ut ting her på nett så må man også kunne tåle å høre negative kommentarer også, ikke bare positive. Syns heller ikke den brude"buketten" var så spesiell fin, men det er nå ikke jeg som skal ha den. det må man kunne tåle å høre.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #13 Skrevet 9. august 2006 Jeg er nok litt dum... Jeg vil gjerne se bildene dine, Men jeg skjønner ikke hvordan. Kan noen være snill å forklare meg?
mayaya Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 Gå til Våre album på venstresiden her, se under "D"
Luna2005 Skrevet 9. august 2006 #15 Skrevet 9. august 2006 Den var kjempefin! Virkelig enkel og fin. Hva er det grønne du har brukt?
Stratos med 3 barn Skrevet 9. august 2006 #16 Skrevet 9. august 2006 da synes jeg du har vært tøff og flink! Hvis jeg hadde forsøkt meg på det, vet jeg at jeg hadde blitt kjempe sinna under prosessen fordi jeg nok aldri hadde blitt ferdig/fornøyd. Dessuten hadde den nok blitt seende ut som ei høysåte uansett hvilke blomster jeg hadde brukt. Det er jo ikke alle slikt ligger for heller ) og jeg er nok en av de ja!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #17 Skrevet 10. august 2006 Hei, jeg har også lyst til å lage min egen bukett for å prøve å spare noen kroner, vi må stå for alt selv og må spare litt der vi kan. Men du hvordan får jeg sett på buketten din, hva gjør jeg skjønnte ikke helt det her jeg.
lille imy Skrevet 10. august 2006 #18 Skrevet 10. august 2006 hei. synes buketten var kjempe fin jeg. skal også lage min egen bukett lørdag den 19. aug, og jeg er VELDI klar over at mange kommer til å kritisere den siden den er velldi spessiell egentli. litt sann grå/ sølv band i 3 forskjellike lengder, med en liten "grinball" som er mørk brun og 7 cm tvers over midten i enden av hvert band. i hver ball trer jeg inn en mørk rose uten blad, med ca 10-15 cm stilk. buketten skal festes rundt handleddet så jeg slipper å holde på den. kommer til å feste noen mørske grå perler på den og noen ofwhite hjerter. alle er i perlemor/metallic look. den er med anndre ord VELLDI enkel sann i utg punktet. kansje jeg kan få lagt inn et bilde her å vise dere når dagen er over?? jeg vet ikke hvordan jeg gjør det, men klarer der kansje om jeg får hjelp....
anonyminos Skrevet 10. august 2006 Forfatter #19 Skrevet 10. august 2006 hei anonym...legger ut en link til deg jeg:) http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/441450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå