ainaogvp Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 vil bare få rase litt fra meg!!!!!! Har en liten nydelig sønn på snart 2 mnd.. trodde alt skulle gå bra selv om jeg og barnefaren ikke lengere er sammen. Men tenk! så lett var det vel neppe!! Han tvinger oss til å gi BLODPRØVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy faen! er så forbanna! Vi var sammen da jeg ble gravid, og han VET at det er hans sønn! Det er flaut å nedverdigende å ta en slik test! For å ikke snakke om at han tvinger sin egen, uskyldige lille baby til å bli stukket i foten av en nål!!!!! GRRRRRRRR!!!!!!! Jeg var jo klar over at han er en drittsekk, det er jo derfor vi ikke er sammen lengere, men at han skulle være til de grader jævli, det har jeg absolutt ikke forventa!!!!! Sorry for innlegget, men er fullstendig rasende!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Skjønner deg så godt! Hadde følt det på samme måte selv! Men, det er kanskje ok å ta en sånn test da, så trenger han i alle fall ikke gå rundt og si ting som "jeg vet nå ikke om det er mitt barn, men..."...
Gjest Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Jeg har vært en del skuffet og sint på barnefar her, men under den blodprøven (som forøvrig var på armen til tassen) kokte det helt over! Aldri hørt han har reagert på sprøyter før, men det gjorde han på den, uff det var så vond gråt, og jeg ble såå sint på den forbaska pappan.
ainaogvp Skrevet 4. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2006 ja, gråt da jeg leste brevet fra trygdekontoret...gutten min har vært gjennom mer enn nåkk pga. prematur fødsel... dette er fullstendig unødvendig, for han vet at det er hans sønn! han ligner jo til og med på ham!!!!!!!!!!
qwana Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 skjønner fortvilelsen, har vært gjennom det samme. Men jeg hevet hode og sa ting slik de var på kontorene, jeg hadde jo mitt på det rene. Faren var psykelig sjalu og voldelig, så egentlig hadde det vært greit at han ikke sto som far, han mente t.o.m at jeg skulle forlange test fordi jeg liksom skulle tro det kunne være flere som var faren (lyge om at jeg hadde vært med flere, som slett ikke var tilfellet, vi var jo sammen).....helt utrolig, vi var fortsatt sammen på den tiden og han ville ikke døpe guttungen før han fikk testen. Selv med svaret svart på kvitt, så holdt han ikke fred. Det står at nærmeste familie, bror o.l kan eventuelt også passe, så han begynte å si noe om sin bror (som er gift) herregud........jeg bare lo og sa at han måtte gjerne teste ut det om han ville, men da fikk han ordne det med broren selv. Heller så tidelig enn når barnet er eldre.....så de skjønner va tulling faren er. Vet det er vondt og sårt, har grått mange tårer, men hev hodet, du vet hva sannheten er........Jeg visste hele tiden hva jeg sto for så det var min trøst lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Skjønner deg så godt mn bare ikke gjør noe nummer ut av det over for faren.Det har han ikke fortjent for da får han det som han vil at du skal bli simt å forbannet.... jeg har vert gjennom det samme vi var ikke sammen mn jeg hadde ikke hadt sex m noen andre på all den tid.så jeg viste hvem som var far til barnet mitt.Men han fikk test å han må betale.......... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå