ainaogvp Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 vil bare få rase litt fra meg!!!!!! Har en liten nydelig sønn på snart 2 mnd.. trodde alt skulle gå bra selv om jeg og barnefaren ikke lengere er sammen. Men tenk! så lett var det vel neppe!! Han tvinger oss til å gi BLODPRØVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy faen! er så forbanna! Vi var sammen da jeg ble gravid, og han VET at det er hans sønn! Det er flaut å nedverdigende å ta en slik test! For å ikke snakke om at han tvinger sin egen, uskyldige lille baby til å bli stukket i foten av en nål!!!!! GRRRRRRRR!!!!!!! Jeg var jo klar over at han er en drittsekk, det er jo derfor vi ikke er sammen lengere, men at han skulle være til de grader jævli, det har jeg absolutt ikke forventa!!!!! Sorry for innlegget, men er fullstendig rasende!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Hvis du vet at det er hans barn og har alt på ditt rene,hvorfor irriterer du deg over det da? Ta den blodprøven så har han ikke noe mer på deg ang den saken. Og da kan han ikke nekte for det lenger og du slipper mer mas og irritasjon.Han kan føle seg usikker,kansje ting blir bedre når han får bekreftet det svart på hvitt at det er hans? En baby har ikke vondt av en blodprøve,det er fort gjort og glemt på 2 min...
Tredjemann på vei :D Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 ingen big deal det der vel...? bare å heve seg over det og ta denne blodprøven det. lille gutten vil i hvert fall ikke bry seg om et lite stikk i foten. han får da vaksiner senere i livet som han vil merke mere til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå