Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle bør babyer være før de legges ute for å sove?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det er så varmt som det er nå, er det ikke noe problem å legge de ute uansett alder. De har godt av frisk luft. Bare pass på å unnga trekk og sol selvfølgelig!

Klem

Skrevet

ganske så med en gang. bare passe på at de har riktig temtratur. Selv ventet jeg i14 dager. Født 11 april.Ikke for kaldt og ikke i sola... husk det blir like varmt i vogna som i en bil som har stått i sola........

Skrevet

sovet ute siden hun var ganske liten....født i januar, så da var det jo vinter og det gikk veldig fint....hadde godt med klær og voksipose...

Skrevet

Min snupp er født i januar. Da hun var en uke gammel, trillet vi vår første tur ute, hun ble vel lagt ut for å sove ute (1-3 timer av gangen) omtrent samtidig, tror jeg. Hun har for øvrig ikke vært syk enn (ikke en gang forkjølet!)

Nå som det er varmt, er det iallfall ingen grunn til å holde babyen inne! Bare pass på at hun legges i skyggen, og at hun ikke har det for varmt (evt for kaldt, vet ikke temp. der du bor?). Små babyer har også godt av frisk luft...

Skrevet

Jeg har lagt vår snuppa (10 uker) til å sove ute siden hun var c:a 1-2 uker gammel. Må bare passe på at det ikke blir for varmt i vogna. Lett å pakke de inn for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...