Gå til innhold

Hvor gamle er dere, og hvor er dere fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at veldig mange ikke har noe profil. Lurer til på hvem som er her inne... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lagde en lang presentasjonsliste da siden var ny, men du får sikkert respons på dette innlegget likevel.

Jeg er 32 og har to gutter på halvannet år og snart fire år. Vil ikke si hvor jeg er fra... Hva med deg?

Skrevet

28 år og bur på vestlandet :)

Skrevet

35 år, fra vestlandet, har 2 gutter på 6 år og ca 1,5 år

Skrevet

Er snart 32 og bor i Østfold

Skrevet

Hei. Jeg har ikke vært så aktiv bruker her til nå. Men er innom og leser av og til. blir nok her oftere når høsten kommer med dårlig vær og barna er på bhg/sfo :) Jeg er 33 år, har som dere ser i nicket tre gutter. en på 8 år, en på 5 og en som var 4 mndr i dag :) Bor i Trondheim.

Skrevet

Hei!

Jeg er 29år, bor i Buskerud,gift og har ei jente på 5år og en gutt på 2 1/2år+en hund på 1 1/2år.

Skrevet

Hei ;)

Jeg er 26 år å har 2 jenter ei på 6 år å ei på 2år.

Er fra vestlandet

klem

Skrevet

Jeg er 26 år og har ei jente på 6 år og en gutt på 1 1/2 år.

E trønder. :-))

Skrevet

er 37 år, har to gutter ett på 7 år og ett på 5 mnd.

Bor i akershus

Skrevet

Jeg er 30 år, fra Østfold, tre barn på 6 år, 3 år og 1 1/2 år

Skrevet

Heisann! Oslo jente på 26 år her! Har vært gift i 8 år nå i slutten av denne mnd. Har ei jente på 7 og får en ny baby i februar.

Skrevet

hei

jeg er ei jente på 22 år og har ei jente på 4 og ei gutt på 1 1/2 år og bor i tønsberg.

Skrevet

Jeg er 33, har en datter på 4, og skal gifte meg om noen uker med ny samboer. Vi bor i Oslo

Skrevet

Jeg er snart 33. Har to døtre, ei som er 4 og ei som er 1 år om noen dager:) Bor på Helgeland.

Skrevet

er 21 år, har en datter på 3, kjæreste på 30 som har en sønn på 7 fra før. bor i akershus

Skrevet

Kommer fra Oslo, 29år, gift, datter på 2 måneder.

Skrevet

Er 39 år, har to gutter på 4 år og 1,5 år. Minstemann er akkurat begynt i barnehage og jeg begynner å arbeide 1. september. Bor i Oslo.

Skrevet

WOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!

Et øyeblikk begynte jeg å lure litt på meg selv her. Om jeg hadde svart her før. Har samme nicket (mamma til tre) på ett annet forum, jeg er 28 år og bor på vestlandet.

Skrevet

Bor i Sør-Trøndelag, 3 barn - jente 10 år, gutt 4,5 år og gutt 1,5 år.

Skrevet

Jeg er 27 år, og har barn på 7 år, 2 år og 1 år. Venter nummer 4 i september.. Bor i Nord Trøndelag.

Skrevet

Jeg er 31, bor i trøndelag - rett utenfor Trondheim. Har tre barn i alderen 3 - 12 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...