Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Er det noen som har opplevd att jordmor sier hun ser penis og pung , men ut kommer jente ? og evt hvor tok du ul?
Duddlidu Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Det kommer vel sikkert litt ann på hvilken grad babyen velger å vise seg frem eller ikke. Og innimellom hender det vel at jordmor tar feil på den vanlige ul'en i uke 17-19. Når de tar feil, tror jeg det oftest er slik at de tror det er jente, og ut kommer en gutt. Jeg var å tok ul på nøtterøy, rundt uke 24 og da var det ingen tvil. 99% sikkert gutt her. Var på ul i uke 12 også, og da trodde han kaanskje det var en gutt, men det var veldig veldig usikkert. På den vanlige ul'en fikk jeg også vite gutt. Jeg har ikke opplevd at jordmor har tatt feil, men legger ved bildebevis for min lille gutt Elsker å vise frem ul-bilder av ham http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/419856/offset/4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Det var kjempeflotte bilder, heldi du er som har fått tatt 3D. Har ikke det her i Bergen, Veldi dumt.Veldi tydeli att det blir gutt ja, på mine bilder ser en bare tre streker. Men det har jo med vinkelen det blir tatt på som du sier
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Tre streker? Det har jeg hørt viser at det er jente. - Sa jordmora di at det var en pung?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 tror nok ikke jm sier kjønnet om hun/han er i tvil... jeg venter jente om to uker. Jm så det på skambenet til fosteret i uke 19.. derfor må det nok være rimelig sikkert. Får jeg gutt har det ingenting å ai, men det kan hande den blir kjønsforvirra med så mange rosa klær;) jeg tok ul på st.olavs hospital i trondheim
MammanTilTobias Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 jeg fikk beskjed om jente på ordinær ul i uke 20... da jeg på 3dul i uke 30 ba om bekreftelse på kjønn (sa ikke hva jeg hadde fått beskjed om), så sa han 100% sikkert gutt...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Ja hun sa det, kunne ikke se det selv. Men hun mente det ble gutt. På bildene ser du tydelig tre streker
Elle Vilde Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Tror det kommer an på i hvilken uke du er på ultralyd også. På ultralyd i uke 32 sa legen at han var 100% sikker på at det var jente - og jordmora som stod ved siden av sa at hun også var 100% sikker. Den samme legen sa i uke 18 på rutineultralyd at det var for tidlig å kunne se kjønn sikkert.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 Jeg var på ul i uke 12 men litt for tidlig å se kjønnet da, så var ikke det så viktig.Skulle bare se om alt var bra der inn.. Når jeg var på ul i uke 21, så sjekket hu to ganger hu sa det var ei jente.. Så var jeg på 3D UL uke 29, han sa også det var jente. I går var inne på sykehuset til sjekk, legen og jm sa att det var ei jente..Har termin 12 aug
ina:) Skrevet 4. august 2006 #10 Skrevet 4. august 2006 Jeg var på ul i uke 15+1 på nøtterøy ultralyd institutt, da sa han gutt. På ordinær ul i uke 18+1 sa legen at nei han fant verken noen pung eller tissetass og babyen skrevet mye med bena så jeg er egentlig veldig usikker på hvem jeg skal stole på. Tror det må bli en ul til rundt uke 30 for å sjekke en gang til
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 Har hørt tilfeller der jordmor sier hun ser pung og penis, men ut kom jente. Kjønnsorganene til jenta kan jo være opphovnet. Ingenting er vel helt sikkert før babyen er kommet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå