Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 jeg er da så uheldig å være en av dem 29% som ikke får orgasme av samleie. er litt dumt synes jeg da men. kjæresten min er ikke sånn veldig som vil prøve ut noen nye ting. iallefall ikke analsex:P hehe. men kan jeg få noen forslag på noen småting man kan gjøre for å få det bedre. ps kjæresten min vet ikke at jeg ikke får orgasme ved samleie. det er digg men får bare ikke orgasme. jeg har vel kanskje drit imeg skikkelig ut nå da:(:/
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Hans finger (godt smurt) i analen er ikke feil mens du masserer klitten og han puler deg... jeg så på nrk i går et program om klitoris, og de påstår at alle jenter kan få orgasme, det må bare læres først. og ingen kan få orgasme uten klitten. så prøv deg frem alene, jeg fikk min første orgasme med den harde dusj-strålen mot klitten =) Orgasmen kommer lettest hvis vi har hatt et langt forspill (gjerne blikk og tafsing iløpet av hele dagen) og hvis jeg slapper heeelt av og nyter sexen. jeg MÅ massere klitten (med masse spytt) mens han puler rytmisk i utkanten, altså at han ikke trenger inn mer enn tre-fire cm. åååh, digg! (vi har endelig funnet g-punktet mitt) håper du slipper deg helt løs og snakker til han om hvor det kjennes best, og når du kjenner det bygger seg opp i kroppen din be han ta deg litt hardere/fortere ;-) Lykke til! (og gjerne fortell oss om du har fått det til =))
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 jeg kommer når han slikker meg, men ikke når vi har sex. Det med analen nekter han. han synes det er ekkelt. jeg har ikke sagt noe på det men lar det være. vi har nå bestemt oss for å kjøpe penisringer med vibrator på som da skal massere klitten. noen som kanskje har noe erfaringer med det?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Vi har en sånn penisring med et vibrerende egg som festes i, den var ikke helt det store... var litt vanskelig å få den til å treffe klitten hele tiden. hos meg er det veldig nødvendig med kontinuerlig stimulering av klitten for at jeg skal komme.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 jeg får også orgasme bare ved slikking, og enda bedre med en finger i hvert hull;o) ellers får jeg det også med onanering, ved hjelp av en dildo, men dette kun pga klotoris...den trenger stimuli...og jeg liker ikke det mens vi har sex, at han ser på liksom (er kanskje litt kjenert der)! men det er jo mitt tap da, for jeg tror nok med litt arbeid og klitoris stimuli i samleie, ville nok min orgasme også komt;o) lykke til...håper du får det til!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Det er faktisk bare ca 4 % som får orgasme KUN ved samleie.. Resten krever klitorisstimulasjon, så du er ikke alene, og ikke unormal:)
camilla^ Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Jeg har ikke prøvd penisring med vibrator på. men har prøvd endel andre penisringer. De i silkikon lignende greier har fungert for meg. De må ha litt "tagger" og litt stor overflate slik at det er endel som treffer klitoris. Også prøvd en slik med hår på. (husker ikke hvilke type hår det er.. men.. de hadde den hvertfall på kondomeriet for noen år siden. en slik som må legges i varmt vann først. I ett grønt etui. ) den var genial!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #8 Skrevet 12. august 2006 Forspill er viktig, og her stimulerer han klitoris med hendene. Senere bruker jeg hånd på klitoris når han tar meg bakfra. Men jeg klarer ikke å få orgasme uten han. Så jeg passer på at vi skifter stilling noen ganger slik at han ikke går for fort, for da går det ikke for meg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #9 Skrevet 12. august 2006 Forresten. Det er ikke sikkert du får det til med en gang. Man trenger liksom litt øvelse, og slippe seg fri og bare kjenne hvor godt det hele er. Selv fikk jeg aldri orgasme før etter min første fødsel. Etter fødsel nr to gikk det en lang stund før jeg igjen fikk orgasme.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #10 Skrevet 14. august 2006 LIgg i en stilling hvor han får stimulert klitoris samtididg som han er inni deg, lettest for eksempel i misjonær (du kan ha pute under rumpa for å få større effekt), eller hvis du ligger oppå han. Poenget er da å gnikke klitoris tett inntil han mens han er inni deg og dere har sex. Da får du klitoris stimulering samtidig som dere har vanlig sex, samtidig kan det hjelpe og stramme alle musklene i underlivet samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå