Gå til innhold

Noen som har lyst til å bli med til Kreta 11.aug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gutten min på 4 har bestilt oss tur dit i 14 dager, og det hadde vært veldig moro å reist sammen med noen.

Betalte ca 2600,-kr.

Coome on, godt med litt time off!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja klart det! Spanderer du??

Skrevet

d va jo kjempe billig!!!!!kor fikk du tak i den billetten?kor reise du fra?

Hadde vert herlig m ein tur, men tvila på vi har penga t d, desverre

Skrevet

Jeg fikk skrapt sammen litt, så det gikk her. Jeg kjøpte den hos apollo, og reiser fra trondheim. Helt sikker mulig å reise fra andre steder også. Synd om du ikke har penger da..:(

Skrevet

Skulle gjerne vært med, men den dagen reiser jeg til Bulgaria. :-)

Skrevet

fikk lyst til å være m ja, bor i trondheim og har en sønn på 5 mnd. er d plasser ledig?

Skrevet

holder på å ser på billetter nå. hvor på kreta?

Skrevet

Det er uspesifisert så det er vanskelig å vite hvor på Kreta, men sannsynligvis i nærheten av Chania. På vestsiden.Har du sett den naturen og de strendene der eller?? Gosj, forelska jeg....

Du må gi meg videre beskjed om hva du gjør sånn at vi kan si i fra at vi feks vil havne på samme hotell osv.

Skrevet

Joda....

http://www.apollo.no/Templates/General/LastMinuteTemplate.aspx?NRMODE=Published&NRORIGINALURL=%2fprices%2fRestplasser%2ehtm&NRNODEGUID=%7b2FB1AF4B-B746-478B-BC93-7EF191702CDF%7d&NRCACHEHINT=Guest

Om du søker på trondheim, så er det reise nr 2 fra toppen.

Når hun andre over her ordna seg billett, så var det en del folk som ikke hadde peiling, ble sendt hit og dit. Men jo, det er plasser enda. Minimun 9 for 15 minutter siden. Men det bety også at det kan være 50 ledig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...