Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Jeg og gutten min på 4 har bestilt oss tur dit i 14 dager, og det hadde vært veldig moro å reist sammen med noen. Betalte ca 2600,-kr. Coome on, godt med litt time off!
Happy H Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 d va jo kjempe billig!!!!!kor fikk du tak i den billetten?kor reise du fra? Hadde vert herlig m ein tur, men tvila på vi har penga t d, desverre
Gjest Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Jeg fikk skrapt sammen litt, så det gikk her. Jeg kjøpte den hos apollo, og reiser fra trondheim. Helt sikker mulig å reise fra andre steder også. Synd om du ikke har penger da..
Føken siruppsnipp Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Skulle gjerne vært med, men den dagen reiser jeg til Bulgaria. :-)
Bulljong Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 fikk lyst til å være m ja, bor i trondheim og har en sønn på 5 mnd. er d plasser ledig?
Bulljong Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 holder på å ser på billetter nå. hvor på kreta?
Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Gjør du?? Så gøy, ja det skal være ledig! Legg meg til på msn da vel [email protected]
Gjest Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Det er uspesifisert så det er vanskelig å vite hvor på Kreta, men sannsynligvis i nærheten av Chania. På vestsiden.Har du sett den naturen og de strendene der eller?? Gosj, forelska jeg.... Du må gi meg videre beskjed om hva du gjør sånn at vi kan si i fra at vi feks vil havne på samme hotell osv.
Gjest Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 Joda.... http://www.apollo.no/Templates/General/LastMinuteTemplate.aspx?NRMODE=Published&NRORIGINALURL=%2fprices%2fRestplasser%2ehtm&NRNODEGUID=%7b2FB1AF4B-B746-478B-BC93-7EF191702CDF%7d&NRCACHEHINT=Guest Om du søker på trondheim, så er det reise nr 2 fra toppen. Når hun andre over her ordna seg billett, så var det en del folk som ikke hadde peiling, ble sendt hit og dit. Men jo, det er plasser enda. Minimun 9 for 15 minutter siden. Men det bety også at det kan være 50 ledig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå