Gå til innhold

noen som var i fredrikstad da dere fødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurere..

ble tatt i mot av en skikkelig fæl svensk dame da jeg kom..

hadde heldigvis en annen jordmor under fødselen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fødte i fredrikstad, og ble godt mottatt. hyggelig jordmødre under og etter fødsel..

Skrevet

Jeg fødte i Fredrikstad i februar, og ble veldig godt mottatt. Etter en lang natt endte fødselen i keisersnitt, og fikk veldig god oppfølging både før og etter.

Skrevet

Jeg fødte i Fredrikstad, i februar. Jeg lå der en uke før keisersnittet og en uke etter.

Jeg hadde også flere svensker som passet på meg, men jeg synes de var veldig hyggelige.

Bare positive opplevelser for meg.

Skrevet

Jeg fødte på b2 på søf 24 juli. Hadde en veldig hyggelig svensk jordmor under nesten hele fødselen. Det endte i keisersnitt, og jeg synes jeg ble tatt godt vare på. Masse hyggelige mennesker der!:)

Skrevet

fødte også i fredrikstad i februar......hadde ingen svensk jordmor under fødselen, men var borti en del av dem under sv.skapet mens jeg var innlagt for tidlige rier.

likte alle de jeg traff jeg. lå på b3 alle gangene.

dere andre som fikk i februar....når fikk dere??? jeg fikk den 3.

Skrevet

Jeg fødte på fredrikstad.. Bare godt å si om dem og jordmødrene jeg var borti :)

Skrevet

Jeg fødte i Fredrikstad i januar. Var på B7 i 7 timer og hadde veldig hyggelige jordmødre. Ble flyttet til B3, og jordmor fra B7 fulgte med ned på B3 - noe vi syns var veldig positivt. Hadde veldig hyggelig lege til å begynne med også, men så ble det vaktskifte. Ny jordmor, barnepleier og lege - helt pyton. Ble dårlig behandlet av disse (lege og jordmor), og syns at det var utrolig leit at babyen min ble født på deres skift. Ingen av de var svenske forresten. Har bare positivt å si om de svenske som vi hadde med å gjøre der.

Skrevet

Jeg fødte på B/ i april. Strålende fornøyd med personalet der- og jeg tror jeg var borti alle som jobbet der, siden jeg var der noe lengre (5 dager). Var en svensk jordmor der også, som var superhyggelig!

Skrevet

B7 skulle det stå

Skrevet

jeg hadde 3 forskjellige.....hun første var finsk og var der bare 2 timer,så kom ei så utolig hyggelig som også var gravid (jeg lurte jo på hvorfor hun ville det når hun så hvor vondt vi hadde det....),men hun var den beste og etter det kom hun som tok i mot tulla og hun var kald....stor forskjell på dem!!!

Ei venninne hadde ei fra Nigeria som var så utrolig søt!

Skrevet

ja....fødte på b3 10 februar

Skrevet

Jeg fødte i Fredrikstad 28.januar i år, og jeg er superfornøyd med det. Lå på B7, fødestua, og det var så utrolig hyggelig å kunne ha mannen min sovenes der sammen med meg de to nettene jeg var der!!!!

Ingen dårlige erfaringer med noen av jordmødrene eller barnepleierne.

Bare å anbefale for andre.

Skrevet

Fødte i Fredrikstad og hadde en veldig hyggelig svensk jordmor.

Skrevet

Jeg fødte i Fr.stad i mars. Ble tatt i mot av en svensk jordmor som var veldig hyggelig, til tross for at hun sendte meg hjem igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...