Stimar Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Trenger sårt noen tips på hvordan jeg skal klare å avvenne min sønn på ett år med kvelds og morgen puppen. Skal snart være borte fra han i 4 dager, så min mann ser med skrekk og gru på hvordan det skal gå om han ikke er avvent.
Gjest MMJ Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Trapp ned. Slutt med fks nattpuppen, den kuttet jeg først, og erstatt den med litt lunken melk på flaske før leggetid. La det gå noen dager, i allfall til melkesprengen er borte!!!! Så kan du kutte morgenpuppen. Men ikke tro det blir lett for deg heller, det er ikke sikkert. Jeg trodde ikke jeg hadde melk en gang nesten da jeg sluttet, men HALLO, melkespreng diluxe i 5 dager, og det var VONDT!!!!!!!!!!!!!! Pepperminte te hjelper visst mot melkeproduksjonen. Lykke til Deilig å få puppene sine tilbake!!!!
Guttemamma x 3 Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Nå har ikke jeg sluttet helt å amme, men flaske med varm melk fungerer når jeg ikke er der. Trodde heller ikke det var noe særlig melk igjen ettersom jeg ammer 0-2 ganger i døgnet, men det er det! Ta med ammeinnlegg og pumpe når du skal bort.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 jeg ammer både morgen og kveld + 3 ganger på natt ennå.. måtte ha barnevakt over natten en kveld og utover neste dag å d gikk kjempe greit..prøver seg ikke på noe pupp i d hele tatt når jeg ikke er til stede,d er kunn når jeg er der. så d går sikkert fint tror jeg. gi han en flaske me vanlig melk eller vann... melken vill være der en stund å d kan bli litt melkespreng så ta med deg en pumpe vist d blir ille.. går sikkert fint=O)
Gjest MMJ Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 Ja, er de ikke flinke vel Anonym? Jeg ammet selv til tullemor var 19 mnd :0) Skulle gjerne holdt på lengre... men da orket jeg ikke mere... kroppen sa "nei".
Anonymium Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 Ammet den første babyen min i to år jeg:-) Og ammer baby nr to på 13 mnd også, a gitt....At jeg gidder.-)
Gjest MMJ Skrevet 5. august 2006 #10 Skrevet 5. august 2006 Ja, hehe, det kan du si ;0) I dagens samfunn skal man jo helst amme lenge, det "nye" er jo at man skal holde på til de er 3 år... Jeg sa til meg selv da jeg fikk tulla: MAKS 1 år, så er det nok... Men sånn ble det ikke, jeg hadde litervis med melk, og ei jente som bare ELSKET puppen og koste seg sånn med amminga. Ja, en mnd til, tenkte jeg... hele tiden, selv om jeg var drittlei :0) Men jeg gjorde det for henne skyld, fordi jeg kunne og hadde anledning. Derfor :0) Er jo veldig glad for det i dag da :0) men da jeg sluttet... Tror ingen hadde mere svart samvittighet enn meg :0(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå