Gå til innhold

alenetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er gift med verdens beste og deiligste mann som har to fantastiske unger (13 + 16). Vi venter en liten for første gang noe vi alle gleder oss veldig til. Snart skal mannen min reise vekk og jeg som er gravid i 32 uke ser frem til å få noen dager alene til å bare gjøre ting i mitt tempo og etter min lyst...synes dere at jeg er egoistisk som ikke vil at barna skal være her den uken? Selv om de er store og veldig kjekke så er det bare det at jeg har behov for litt alenetid.. hva siere dere?

hilsen denlilleogmeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle da bare mangle, vi trenger alle litt alenetid.... Min samboer har to barn fra før, skal ha noen steder når han egentlig skulle hatt barna, ordner han det med barnas mor, hun syntes også det er unødvendig at jeg skal bli "belastet" med barna.

Koselig å ha de her, men de har jo mer behov for å være sammen med mammaen og pappaen sin enn med meg.

Minstemann var syk en morgen han skulle på skolen, og jeg sa han kunne være hjemme da jeg skulle være hjemme allikevel, da kom mammaen innom spurte om hun skulle ta han med hjem, men jeg hadde vært å leid video, kjøpt Donald blad og eplejuice/farris(hadde vondt i magen), så han ville være hos meg.

Men ellers syntes jeg det er fint at mor og far kan ordne det seg i mellom om det blir noe forandringer i samvær, ellers stiller jeg selvfølgelig opp om de ikke får til noe.

Er nok noen av de som vil kalle oss egoistiske, men der får vi bare lukke ørene:)

Skrevet

det er ikke egoisme, det er fordelen (det er jo noen fordeler også:-) men mine og dine osv!!

Lykke til:-))

Skrevet

Her i gården ordner faren som regel med biomor når det er noe.. men det hender jeg passer dem.... En fordel som er nevnt tidligere;)

Skrevet

Hei! Takk for at dere delte erfaringene deres:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...