Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Jeg er så i tvil... har tenkt på det leeenge, men er redd for å angre, og være ensom! Han er verdens snilleste, er en kjempegod far og alt det der.. men jeg tenner ikke på han lenger.. følelsene er borte! Vi har det fint sammen.. men det er noe som mangler. Han er mer som en venn for meg... Burde jeg bli?? Er jeg dum om jeg går fra supergutten min? Vi har vært sammen i 5 år, fortalte han om følelsene mine i går, han ble knust.. han vil prøve å ordne opp med familieterapi, men jeg vet ikke om jeg vil... Jeg føler han har vokst fra meg. Jeg vil være ung og nyte livet, han vil ha flere barn, kjøpe hus ++ men jeg er absolutt ikke klar... Huff, dette er såå vanskelig.... ER JEG DUM OM JEG GIR SLIPP PÅ HAN?
trillemamma Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Hvis dere en gang har hatt det fint sammen, er jeg sikker på at dere kan få tilbake gnisten. Et forhold skal tåle både motgang og medgang. Jeg hadde prøvd litt til, hvis jeg hadde vært deg. NB: Ikke glem å bare være kjærester, et forhold må pleies, av begge parter, ellers dør gnisten.
Gravida74 Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Jeg har nettopp gått ut fra et forhold pga at jeg ikke var 100 % fornøyd. I en lang periode var jeg i tvil om hva jeg skulle gjøre, bli eller gå. Det var et vanskelig valg, men en viktig avgjørelse for meg. Jeg ville ikke holde min kjære "på gress" eller la meg selv gå på akkord for å gjøre han fornøyd. Vi var på ulike stadier i livet, som dere. Han var klar til å gifte seg, få flere barn... Jeg derimot, ville ikke gifte meg. Vi er venner den dag i dag, men jeg vet at han håper jeg vil komme tilbake. Uff, det er ikke lett. Jeg håper du finner ut av det. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå