lizaloo Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Hei. Vi skal ha vennefest til høsten for å feire at vi har giftet oss. Vi skal servere skalldyr og vi serverer drikke til maten + litt til, slik at det er rikelig, men gjestene kan gjerne ta med litt selv. Vi serverer hvitvin(ikke så mange som drikker det) rødvin, øl og litt konjakk og wiskey. Synes dere det er nok hvis vi beregner 2 enheter av hver? Altså 2 øl, 2 hvit, 2 rød og 2 konjakk. Hva syns dere, for lite eller for mye? For litt av poenget vårt med vennefesten er jo at det er uformelt, billigere og at folk kan ta med seg litt "på lomma"...... Håper mange kan svare:)
Pøbelfrøet Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Jeg synes dette høres veldig fint ut jeg. Tror nok at mange vil ta med litt selv av det de liker best. Synes ikke det høres for lite ut. Lykke til )
tosøtetuller Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Høres fint ut, ja. Men hvis de fleste ikke er så glad i hvitvin, men heller fortrekker rød, ville jeg nok beregne mindre hvit og mere rødvin. (Vår venner inkludert meg selv, er mest på rødvinen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå