jente,jente, ? Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Hvordan så buketten deres ut? Og dekerasjoner generelt? Vi gifter oss i slutten avv juni, og jeg har så lyst å kjøre en orange/gul/hvit stil på brudebukett og borddekorasjoner, men føler kanskje at fargene blir litt høst.. Har sett en utrolig flott bukett jeg kunne tenke meg noe ala men jeg er så usikker pga fargene..
Pøbelfrøet Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Vi giftet oss i midten av juni og jeg hadde shampagne fargede roser med litt innspill av blått i buketten.
Dubbe Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Vi gifter oss nå neste helg, og bukketen min blir med røde roser, lang (mette-marit aktig), innspill av gull også, og perler
vi har verdens fineste gull Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 vi gifter oss neste sommer vi:) jeg skal ha en helt rund bukett med kun kremhvite roser....enkelt, men veldig lekkert og elegant:) syns jeg da:)
Gjest Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Jeg giftet meg i august og hadde blå, rød, grønn og fersken i buketten min. Du kan se den under bilder på brullupssiden vår. http://www.geocities.com/l_t_bryllup/
Ann-ch. Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Min bukett består av orange roser med innspill av mørk lilla og kremhvit. Blomsterbinderen har fått frie hender. Skal gifte meg i sept. Men de i blomsterbutikken sa at jeg ikke skulle bry meg noe om årstiden når det gjelder farver. Nå har vi jo sommer langt ut i august.Bruk de farvene du har tatt ut du. Det blir flott uansett.
Aprilmamsen Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Hei. Jeg er glad i rosa, og hadde det som gjennomgangsfarge i bryllupet. Buketten min besto hovedsaklig av rosa roser, og litt hvitt og grønt. Jeg var selv veldig fornøyd med valget. Men det er såååå masse fint å velge mellom...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. august 2006 #8 Skrevet 5. august 2006 Jeg skal gifte meg i mai og har bestemt meg for at vi skal ha lysblå og grønn som farger så det blir noe slikt i min bukett.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 Jeg synes de fargene hørtes kjempefine ut!! Gå for det du
jente,jente, ? Skrevet 6. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2006 Takker for svar.. Er godt jeg har noen måneder å tenke på.. hehe.. Er ikke lett dette her..
mayaya Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 Jeg går for hvitt og grønt. Hovedblomster er fresia og orkideer, og det blir en veldig romantisk bukett *sukk* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå