Gå til innhold

Æsj, så kvalmt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var akkurat på besøk hos svigers og svigermor hadde laget noe merkelige brødgreier som jeg aldri har sett maken til. Selvfølgelig stod de svette og ekle framme på benken fra vi kom til vi skulle spise. Siden svigermor er en skravlebøtte du skal lete lenge etter å finne maken til ble maten stående en stund. Det bare krydde av fluer på matfatet! Da vi satte oss til bords telte jeg ikke mindre enn 17 fluer på fatet på likt! Mens vi spiste hadde jeg stort sett ikke tid til annet enn å vifte bort fluer. Æsj! Jeg blir så kvalm!

Måtte bare få det ut.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden spiste du det da?

Ville ikke jeg gjort.

Skrevet

Ja, det skulle blitt huskestue om jeg nektet å spise den "gode" maten til svigermor. Prøv å sette dere inn i situasjonen; dere er bedt på mat hos svigers, men så nekter du å spise. En ting hadde det vært om det ikke var et avtalt måltid. Da hadde jeg nok sagt jeg ikke var sulten!

Skrevet

Nei, jeg hadde sagt at jeg er kresen og liker ikke spise mat som ørten fluer hadde vært på før dere :) hun får tåle sannheten..

Skrevet

Nei, herregud. man må jo spise. eller eventuelt skylde på noe annet, som at man akkurat har spist masse el. l. dette er normal høflighet, synes jeg. men jeg skjønner frustrasjonen. min svigermor er også ei skikkelig sugge. f eks så skjærte hun rått kjøtt på brødfjøla vår en gang i sommer, uten å vaske den etterpå. dagen etter skar hun brød på den. jeg var bortreist, og kom hjem først dagen etterpå, men synes det er helt forferdelig at småen har spist dette brødet. hva med e coli?

burde nok sagt fra da, det har jo med helse å gjøre, men synes ikke man skal si fra pga noen fluer. tror det er sjelden disse gjør mennesker alvorlig syke.

Skrevet

Det er vel heller fluer som gjør flest menesker syke eller dreper de.

Skrevet

Ja, dere som påstår dere ikke hadde spist er vel morsomme. Tøffe her ja, men jeg skulle likt å se dere i samme situasjon!

Skrevet

Kjøp med en sånn flueskjerm til henne neste gang, hehe!! Eller i bursdagsgave eller noe

De er kjekke å ha;-)

Skrevet

Ja, kohit skal du få se.. jeg har nektet før jeg.. blåser fullt i hva andre mener.. jeg utsetter meg ikke selv for sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...