Süsse Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Vi skal hjem til Trondheim siste halvdel av maaneden her. Kom paa at lillegutt ikke har NOE aa ha paa seg. Her er det bare shorts og sommerklaer. Det blir jo utrolig dyrt aa kjope ny garderobe bare for to uker! Ser det er bra vaer der naa, men det skal visst forandre seg til vi kommer. Hva bruker dere paa ungene naar det er 10-15 grader ute? Han blir 7 mnd da. Beklager, men jeg ble helt blank her jeg naa...
Expat Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Du har ikke venner/familie som har ting stua på loftet da? Vi får ofte låne slike ting når vi er hjemme og det er krøkkete å ta med.
Süsse Skrevet 3. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2006 Huff, synes det er saa ekkelt aa sporre jeg... Da vi var hjemme i mai spurte jeg ei venninne om noe uteklaer og fikk laane, men vil ikke sporre igjen naa.
Expat Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 De fleste er storbegeistret for at man spør om slikt? Jeg har iallefall alltid fått den tilbakemeldingen!
Gjest mphs Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Når det er 10-15 grader bruker vi bukse, sokker, langermet body og kanskje en tynn jakke. Er det surt har jeg med meg et teppe når vi er ute. Man trenger ikke så veldig mye hvis man kan regulere det med ett teppe. Akkurat nå er det så varmt at hun kun går i en bleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå