Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 hvor tidlig er det vanlig å gi det?? var på jobben på besøk nå og de ble jo nesten sjokka over at han ikke hadde fått smake det.... Han er 5,5 mnd,trodde det var altfor tidlig jeg?eller er det normalt?
Expat Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Greit nok at han ikke har fått, det er jo glutenmat!
Lillebror og Knerten Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Eg fullamma til gutungen var 6 mnd. Så begynte me med graut, frukt etterkvart og så middag og brød. Gløymer fort jammen, men han var sikkert minst 8 mnd då han fekk brød første gong. Og han har ikkje fått kjeks ennå, kun kavring Han er snart 11 mnd nå. Du har god tid på deg!
Gjest Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Min HS mener at brød bør introduseres rundt 7mnd alder. Men det er vel ingen fasitsvar. 5.5mnd. er nok litt tidlig. Kan bli tøft for magen, litt avhengig av brødtype selvsagt.. Jenta mi ville ikke spise brød før hun var 10.5mnd. De gjør som de selv vil disse små )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå