prima donna Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Noen som har noen gode tips? alle forslag mottas m STOR takk. - leter spesielt etter en sanglek jeg var med på i et bryllup en gang, der alle hadde fått en sangtekst som lå under kuverten under kaffen, og festet i denne var der et lite klistremerke-hjerte. Alle sang sammen, mens brudeparet måtte stå i ro fremme i lokalet og alle gikk (i ring? i rekke? husker ikke) forbi dem og klistret hjertet fast i en av dem. Etterpå måtte de ha hjertene på hele festen. Noen som har denne sangen/ husker detaljene?
Wea og mini Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Denne leken vil jeg også få høre mer om!!
FruMamma med nr 2 Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Men er det ikke litt kjedelig å gå med hjertene på selv hele kvelden med tanke på bilder som blir tatt da? Eller er det jeg som ikke skjønner helt opplegget her?
prima donna Skrevet 3. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2006 neida, det er jo seint, bare dansing og tull igjen, alle fine 'formelle' bilder tatt uansett på dette tidspkt.
FruMamma med nr 2 Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Ja det er sant det. Lykke til med letingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå