Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre om en ting: Heter samboeren din noe på J...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. Vet jeg hvem du er??? Nå ble jeg veeeldig nysgjerrig!!

Skrevet

Ja, da tror jeg at jeg vet hvem du er, men vi har aldri sett hverandre altså... ;-) Ble du ennå mer nysgjerrig nå??

Skrevet

Ja det ble jeg jammen ja!!! Kjenner du sambo da el?? hihi.. spennende detta ja =D

Skrevet

Nei, kjenner ikke han heller, men har møtt ham. Men jeg kjenner svigermora di litt....... også er jeg venninne med Camilla. Har reagert på navnene til deg og gutten, skjønner du, også visste jeg at Camilla ble tante på den datoen :-)

Skrevet

Ååå.. hehe.. Da skjønner jeg.. hihi.. Er dib sliter se når Kasper sover.. Hvilken venninne er du da?? Hvor gammel er babyen.. Bor du i trheim?? Mååå vite.. hihi

Skrevet

Heter Linda og bor i Fredrikstad, men bodde i trheim inntil for et par år siden. Kjent Camilla i mange år! har ikke så mye kontakt nå da, men treffes en gang hver gang jeg er hjemme. Har en gutt som ble født i jula -05!

Skrevet

Oki.. =) Du er vel kanskje en av de camilla besøker når hun er i Moss du da :) Nesten like gamle pjokker vi da :)

Er fra Moss jeg da.. Savner hjembyen min masse nå.. Flytta opp hit i fjor sommer.. Har sett deg masse her inne så da er det jo litt artig å på en måte vite litt hvem noen er å :) hihi..

Skrevet

Hun var innom her sist hun var i Moss ja! Er litt gøy å vite hvem noen er ja! Kanskje vi treffes en gang når jeg er i Trheim? Kan jo si til Camilla at jeg vil se nevøen hennes vettu!

Skrevet

Ja det kan hende vettu :) Hadde vært artig!! Hehe.. ja det kan du si ja :)Skal du til trheim snart da? Så på en link at du skulle gifte deg snart å forresten!! Da må du ha masse lykke til :) Det blir nok en uforglemmelig opplevelse.

Har du hjemmeisde forresten??

Jeg har hvis du vil ta en titt =) www.wiviogkasper.piczo.com

Skrevet

Har ikke hjemmeside vi. Får se om det blir etterhvert. Men jeg skal jammen ta en tur inn på din!

Skal gifte meg om bare 2 uker. Det blir spennende. Heldigvis skal vi bare ha et lite bryllup da, så det blir ikke så skummelt!!

Skrevet

Og msn adr? Artig å prate med noen med babyer å =)

Skrevet

huff, jeg har ikke det heller jeg. Har egentlig datafobi jeg skjønner du. Men akkurat det kan jeg jo ordne da, så kan vi snakke der! Ellers er mailadr mi [email protected]. Nå må jeg haste på posten, for jeg har fått pakke! Jippi!!!

Skrevet

Å heldiggrisen. jeg venter å på pakke.. Har bestillt ergo bæreselen som jeg gleder meg vanvittig til å bruke.. Så håper den kommer snart :)

Vet ikke om du kan bruke online mail på msn.. må vel kanskje ha enten hotmail eller yahoo.. ekke helt sikker =)

God tur til posen da heldiggrisen ;)

Så snakkes vi snart igjen forhåpentligvis =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...