pandabjørn Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 dere steller den på stellebordet? min gutt ligger med hode mot venstre klarer liksom ikke å stelle han når han ligger mot høyre....blir liksom så bakvendt på HS så ligger han rett frem og det er jo så uvant å kle av han da men jeg klarer det forde )
Gjest Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 hun ligger med hodet som hun selv vil..og det varierer, men helst vil hun ligge på magen, og det er litt slitsomt....he,he... hun er 7mnd idag...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Har han rett fram mot meg jeg.. Har stellematte på vskemaskina her.. Bena er inn mot magen min hvis du skjønner.. Synes det er ekkelt å kle på han fra siden jeg da.. Blir liksom litt feil.. hihi =)
pandabjørn Skrevet 3. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2006 hadde kanskje gjort det slik som deg Wivi og Kasper290106 men hos meg er det kanter foran å bak på stellebordet om du skjønner meg han kan jo ikke ligge med hode på den kanten selv om den er myk det er han for lang til også...derfor må jeg legge hode enten til venstre eller høyre kan jo kneppe opp overdelen men det blir litt styr pga jeg har badekar under...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå