Gå til innhold

Anbefalte innlegg

i frustrasjon må jeg få det ut noen plass. jeg har en stund gått rundt og følt meg slapp og lite overskudd. det begynte vel etter jeg tror jeg hadde et såkalt panikk/ angst- anfall. jeg hadde vært sur og stressa, og når jeg satt og snakket om det ble jeg helt merkelig. Var til lege, og han mente etter fødsel osv var det normalt. Så fikk bestefaren min kretft, jeg har alltids vært redd for denne sykdommen, og etter dette har jeg vært kvalm og følt hodet mitt har vært susete(klerer ikke helt forklare), men iallefall, følt meg veldig merkelig. Jeg har vært til lege igjen, tatt blodprøver for jern, stoffskifte, garviditetstest og div. finner ingenting. det var godt å få tatt noe prøver, som roet med ned, men nå går jeg rundt og er kvalm så og si hele dagen lang... dette høres nokså hypokonder ut, men helt ærlig, jeg er ikke det! Er det noen som har vært i samme situasjon som meg?

Må bare tilføye at etter å ha fått barn er jeg veldig redd for å dø, tenker alt for mye på dette, og går ut over hverdagen min.

ble en smule langt, men håper på svar hvis oen kjenner seg litt igjen i meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5799813-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-det-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Er ikke så sikker på hva jeg kan hjelpe deg med. Men, jeg er av di som er livredd for å dø. Tenker på det nesten hele dagen, er redd for nesten alt og alle. Liker ikke lyder fra huset eller utenfor som jeg ikke hvet hva er med engang.

Det er blitt bedre med tiden.

Håper det ordner seg for deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...