Gå til innhold

Hvor ofte bader dere babyen deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sander bader 1 gang i uka og det holder sier de på HS

har litt olje i vannet bare, såpa tørker ut kroppen

ser ingen vits i å bade han hver dag eller mange ganger pr uke han er jo ikke "møkkete" vasker jo hånd og føtter hver dag + rompa etter beleieskift

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter svømming, vanligvis bading når vi kommer hjem også,

ellers blir det mere etter behov. Da tar pappa hen med i dusjen. Blir litt bading i stampen på stua i varmen:)

Skrevet

Bader annenhver eller hver tredje dag, litt ettersom. Bruker også olje og ikke såpe.

Bader ham like mye for kosen jeg da, for "møkkete" er han jo ikke akkurat. Men han elsker å bade, og da har vi en kosestund når vi holder på :-)

Skrevet

vi bader ham annenhver dag=)men så er han over alt og da og er sjelden rein når kvelden kommer...hehe

Skrevet

vi bader henne hver kveld vi..har det som rutine... og hun ELSKER det... vi har brukt en del såpe, og hun har nå ikke blitt noe tørr i huden.....hun er 3 mnd....

Skrevet

Vær 3.dag ca.har henne en del med i dusjen også faktisk...

Skrevet

I begynnelsen hver 3. eller 4. dag, brukte bare olje. Da han ble for stor for baljen begynte vi å dusje sammen hver kveld, og morgenvask med klut :)

Skrevet

Ca annenhver dag :)

Tar han med meg i dusjen, ikke fote vi har brukt badekaret :) Han ELSKER dusjen :)

Skrevet

Vi bader annenhver dag, og oftere hvis han har tissa seg ut om dagen osv..Godt å få vaska litt ordentlig da synes jeg..

Skrevet

Vi bader hver kveld som del av fast leggerutine. Han storkoser seg i badet og plasker og smiler:-) Bruker bare såpe i vannet en gang i uka, og av og til litt olje. Har ingen hudproblemer.Han er nå 9 uker gammel.

I starten badet vi sjeldnere, kanskje hver 3. dag.

Skrevet

Her bader poden hver kveld i legge rutinen våres.

Han plasker, babler, "synger", leker og storkoser seg.

Vi bruker babyshampo og litt olje på kroppen mot slutten på badet.

Han er 8 mnd og det har vi gjort vell gjort i et halvt år tenker jeg, ikke noe problemer med huden.

Skrevet

Vi bader snuppa hver kveld vi, som en del av kveldsstellet. Hun elsker å bade, blir heller ikke tørr.

Nå er hun 10 mnd, og vi putter henne i vasken når hun har bæsjet. Er aldri rød eller sår.

Er selvfølgelig unntak, hvis vi er borte sent e.l., men vi synes det er koselig med kveldsbadet alle sammen! :-)

Skrevet

Lillesnupp her bader vel et par-tre ganger i uka(hvis hun er heldig:-) Stort sett storesøster som okkuperer badebalja her...

Men begge jentene vaskes under rennende vann ved omtrent hvert skift, så halve kroppen "bades" jo hver dag da:-)

Skrevet

Gutten her i huset bader 2-3 ganger i uka:)

Skrevet

Eline snart 6 mnd. bader 1-2 gabger i uka.

Setter henne imodlertid i vasken for skikkelig bløtgjøring av stumpen innimellom når det er avføring i bleien.

Skrevet

Har badet henne annenhver dag nå i sommer da det har vært så varmt, ellers blir det 2-3 ganger i uka:)

Skrevet

Siden det er så varmt er det så og si hver dag, han er jo så svett og seig når han våkner om morgenen..

Skrevet

Bader alt fra 2-3 dager i uken ... kommer ann på hva slags form hun er i .....bruker Babyline Olje i vannet

Skrevet

hver 2. dag. andreas elsker å bade og dessuten blir det jolitt gulp i hår. bruker ingenting i vannet. ikke olje heller. synes det blir så fett spesielt ihåret.

men enig de trenger ikke bade så ofte........

Skrevet

Nå i varmen har det blitt hver dag, og noen dager 2 ganger om dagen. Hun blir så svett og klam. Bruker ikke såpe hver gang da...

Skrevet

1-2 ganger i uka da, hun bader ikke hver gang, mest dusjing, hun koser seg når hun får styre på gulvet i dusjen mens jeg dusjer meg selv. Går på baby svømming(ikke nå på sommeren) og der må man jo dusje, så hun er jo vannt til det. Bader henne kanskje 1 gang i mnden, kanskje ikke så ofte engang.(har ikke badekar)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...