Janey Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Hei! Jeg er mamma til to flotte barn på 5 år og 3 mnd. Jeg er en aktiv mamma som elsker rollen som mor, men innrømmer glatt at jeg synes det er godt når godklumpene ligger i seng og sover etter en spennende dag Begge er i seng til ca kl 20.00 og det er så godt når roen senker seg i huset :) Nå har det seg sånn at vi skal på ferie til uken og vi blir borte en uke. Hvor nøye har dere vært med å følge rutiner (hovedsaklig leggerutiner) i ferien? Vet at det er lett å justere tilbake sovetiden hos storebror ( han har lagt seg ca en time senere enn vanlig i fellesferien) så han kommer til å få sene kvelder hvis han vil, men lillemor...? Redd for å klusse til sånn det er nå, for det fungerer utmerket for oss, men vil ikke bli hysterisk! På forhånd takk for svar...
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Jeg hadde prøvd å holde rutinene til lillemor. Er vanskliere å komme tilbake i di når di er så små. Har veldig mye å si for han her at det ikke er for mye forandring.
*keiko med jente og gutt* Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 jeg hadde holdt rutinene så godt som mulig i ferien. vi har vært p ferei og jenta vår ble syk så det ble veldig tull i rutinene, hun la seg valigvis 19.30. og nå sliter vi med det. savner tiden for meg selv på kvelden. har ikke noe overskudd lenger for all min tid går til henne og jeg jobber hardt for og prøve og få inn rutinene som de var. hun er 8 månder
Raffna Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Har en tass på 5.5 mnd og har holdt beinhardt på rutinen med legging kl. 19.30 i ferien også. Kvelden = voksentid, noe som jo er kjempedigg enten det er hverdag eller ferie :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå