Gå til innhold

Troll-dress til salgs ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Er det noen der ute som har en pent brukt trolldress til pike 15 mnd. til salgs ? Hvis noen har, er det fint om dere legger ut e-mail-adressen, så kan jeg ta kontakt. Vil ikke legge ut min egen mail, da hele navnet mitt står der.

På forhånd takk for eventuelle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps. Jeg har forsøkt å finne på nettet, men alle dressene der er i 92 størrelser, og det tror jeg blir for stort for tulla.

Skrevet

Vil bare nevne at jeg har kjøpt Troll dress til min gutt, han er 11 mnd og ca 80 cm lang. Kjøpte str 92, den er stor, men ikke så stor at han ikke kan bruke den i høst. Så det er jo mulig at jenta du også kan bruke den str... :o)

www.baldrian.no

Skrevet

Jeg har en Trolldress i str 86(rød og blå kjøpt desember 2005) som nesten ikke er brukt(har Reima i tillegg, og brukte den) Så trenger ikke begge.

Har også navn i mailadr, så vil ikke legge ut her heller:-)

Skrevet

Hei igjen! Jeg er interessert i trolldressen. Hvor mye betalte du for den og hvor mye vil du selge den for ?

Skrevet

Den koster 1400, og den er fra des-05. Har spurt på Babyshop, og tror de er helt like i år også. Tenkte 700 for den. Den er heller ikke vasket, siden den omtrent ikke er brukt(datteren mi begynte ikke i barnehage før nå i våres)

Skrevet

Jeg er fortsatt interessert i å kjøpe. Er du fra Oslo, så kan jeg jo muligens hente den (bor i Oslo).Emailadressen min er: [email protected].

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...