Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Hun ringer på, men idèt hun trykker på ringeapparatet åpner hun døren selv, og bare valser rett inn. Må jo låse døren hele døgnet jo, men mannen min er ikke så flink å huske det, og da står hun plutselig i stua(evt soverommet) rett som det er. Det er ikke bare en gang hun har kommet rett inn mens jeg står der, mer eller mindre avkledd. Nå holder det på å klikke for meg. Har prøvd å gi beskjed om at vi vil at dem skal vente til vi åpner, men det går ikke inn, hun forstår ikke problemet. Hva kan je gjøre? noen tips?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Be mannen din til å bli flinkere til å låse døren eller sjekk den selv. Vi låser altid ytterdøren.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 ingen i svigerfamilien min trykken på ringeknappen engang! plutselig bare er de der! HVORFOR GJØR FOLK DET???? jeg vil ha litt privatliv TAKK
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Min svigermor prøvde også på det inntil jeg kastet henne på hue og ræva ut..... med beskjed om at hun får spør pr. tlf. om det er greitt å komme på besøk...
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Akkurat som min svigermor & samboer. Lås lås lås lås LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS!! Be samboeren din gjøre akkurat det samme. Presiser det hver eneste gang han kommer inn. Enkelte forstår rett og slett ikke at de skal vente på svar før de går inn- ikke gå inn uansett hva.
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Må forøvrig si at jeg faktisk har bedt henne både ringe og vente på svar. Eneste muligheten til slutt ble å låse døra.
Chruo Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 samme skjer her! Fatter det ikke. Svigermor har en tendens til å komme sent på kveldene, går bare rett inn døra... JEg har bedt henne om å ringe først for å se om det passer. Men det glemmer hun tydeligvis hver eneste gang! NÅ låser jeg døra hver dag!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #10 Skrevet 11. august 2006 Vi opplevde det samme i 6 år! De gikk bare rette inn uten å ringe på. Etter en tid med stadig påminnelser begynte de å reinge samtidig som de gikk inn! Så gikk det en tid med mange samtaler om at vi ville at folk reinger på og blir lukket opp for hos oss. Vi sa også at det hadde vært fint om de ringte på forhånd for å sjekke om det passet at de kom. Med to spebarn i huset samt en 3 åring passet det ikke alltid med besøk.Hadde vi selskp,eller klokka var langt over sengetd forstod de aldri at det ikke passet. De priorireter nemlig å se halv 7 nyhetene før de kjører hit, og det endte med at de ble sure hvis barna hadde lagt seg og sovnet, eller barna blie uroet og ikke ville sove før langt å¨natt. Det endte med at sigerfar sa at han ikke var interessert i å "bestille time" for å kunne besøke oss- og nå er det 2 år siden de har vært her!
Gjest Skrevet 12. august 2006 #12 Skrevet 12. august 2006 her gikk svigers rett inn og smelte opp døra på badet. samboern sto i dusjen og jeg sto nydusja og naken og bytta bleie på jenta. de sa at de hadde ringt på men vi hører klokka selv om vi er på badet.... og en hører dusjen ganske godt når man står nært badet...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #13 Skrevet 12. august 2006 Svigerfar er veldig sur og sint for vi ikke har lukket opp til han, selv om han vet at vi er hjemme! Vi lukker ikke opp til noen når vi sitter på do, ligger i badekaret eller gjør noe annet privat.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #14 Skrevet 29. august 2006 Ikke bare hos oss skjønner jeg. Irriterer meg noe kolosalt at ikke svigermor kan ringe på. en gang våknet jeg at hun stod inne på soverommet mitt på dagen. Tar seg til rette med å gjøre husarbeid her og. Vaske gulver, legge sammen klær som henger til tørk. Noen hadde kanskje blitt glade for dette, men ikke jeg. Ser på det som et overtramp at svigermor legger sammen undertøyet mitt. Prøver å sette tørkestativet inn på vaskerommet når jeg vet hun kommer og jeg evt er på jobb, men hun sjekker der og gitt. Vi har egentlig et godt forhold, og jeg vet hun bare gjør der for å være snill, men alikevell.
rampetrollet Skrevet 31. august 2006 #15 Skrevet 31. august 2006 He,he...min svigermor har nøkkel hun..morsomt sant?? Slå den da!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #16 Skrevet 3. september 2006 Vakser her gjør svigermor også, jeg hater det. Kan vaske selv!!!! Og gjør det også Hun presterte til og med å klage på skitt her til dattra si. (Klart det ble skittent under ei trapp som folk gikk opp og ned flere ganger ila dagen, for å gjøre om loftet fra å være et stort tomt rom flere rom og gi huset vårt god plass til hele gjengen. Jeg kunne da ikke vaske under trappa hver gang noen gikk opp. Kunne jo ikke akkurat be de ta av seg på skoene heller, det var 10-15 minusgrader der og ikke skikkelig gulv. Det får da være måte på. Men det er ingen fare med at hun bare kommer busende inn, for på 2 mnd har hun vært her 2 ganger og sett lillegutt.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 Har samme problemet selv, banker på og kommer rett inn!! Jeg er så irritert at jeg snart ikke får sove, ikke får vi fred på dagen ikke kvelden, begynner å grue meg til helgene (!) vi bor i 2mannsbolig med svigers!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå