Gå til innhold

Kan jeg vente til hun blir litt eldre med å gi middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 8 mnd, og gulper konstant!!

Gir jeg middag, så gulper hun gule dammer overalt!! Jeg overdriver ikke hvis jeg sier det kommer i gjennomsnitt 10-15 gulpinger på 30 minutt.

Og med en gang hun gulper, klasker hun enten hånda neddi, eller gnir seg oppi det/ åler seg oppi det.

Jeg blir gaaaal....Skifter klær og vasker gulv og hender/ansikt all the time, men hun lukter alltid surt. Isj..:-((

Hun får to grøtmåltider med frukt i tillegg, og legger ok på seg. Kan jeg vente med å gi middag til hun blir eldre og muligens har vokst av seg litt av denne gulpinga??

Har holdt på noen dager nå, og hun er heller ikke så glad i det. Mest glad i det som gir mest flekker, nemlig oransje mat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men MÅ de ha middag når de er såpass små da? Kan du gi henne en brødskive istedet f.eks, for å variere litt fra grøten?

Eller gulper hun av all slags mat?

Skrevet

Hun gulper uansett, men det blir jo værst flekker av mat med farge da, og middagen har en tendens til å lukte ekstra surt når det kommer opp.

vet ikke hvor gamle de er når de MÅ ha middag jeg heller nei, men kan vel gi litt brødskive + litt frukt isteden kanskje..

Takk for svar:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...