Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Da er jeg spesielt interessert i dere med barn på rundt 2mnd?
Livmor Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Da gutten vår var på den alderen sovnet han ofte på en av oss før vi la han. Var plaget med kolikk, så det var ikke annet å gjøre. Nå er han 9,5 mnd og sovner med en gang. Har gjort det siden han var rundt 4-5 mnd:)
Mammaen til E.S. Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Jenta mi er 2,5 mnd hun kan ligge våken i alt fra 1 til 2,5 timer når vi legger henne 20.30.
lifa og Eline Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Når hun var så liten måtte vi sitte med henne på fanget/skulderen for å få henne til å sovne. Sovnet mellom 22-23 på kvelden. Nå når hun er snart 6 mnd. sovner hun fint av seg selv i senga i løpet av 2-5 min., hvis hun ikke er så trøtt at hun sovner med puppen. Dette er på kvelden kan ta lenger tid på dagen.
*ulvemor* Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 da hun var to mnd sovna hun oppå meg. Nå er hun åtte mnd, jeg legger henne i senga og går ut. stilt med en gang.
Babykilo Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Vi må bysse veldig lenge før han sovner både dag og natt. mange oppvåkninger før han virkelig osver. Slitsomt. 2 mnd her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå