Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Min 2 åring kan sove flere timer på ettermiddagen. Når slutter de med dette?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Min på 2,5 sover i gjennomsnitt 1,5 time fra 12 til halv 2 hver dag. Litt ymse når han er i barnehagen. men i sommer har vi av og til ikke dratt hjem fra stranda for å legge ha, og da har han rett og slett sovna i fanget utpå ettermiddagen. Så vår lillegutt trenger i alle fall luren sin en stund til. Tror du merker det at de ikke sover så godt om natta, når de er klare for å slutte å sove på dagen. Her er det sengetid rundt halv 8 og da sover han gjerne til 7 halv 8 neste morgen.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Ronja sluttet helt å sove på dagtid da hun var omtrent akkurat 2 år. Vi merket det på at det tok såååå lang tid å få henne til å sove, fikk henne gjerne ikke til å sove før i 15 tiden, det syns vi var altfor seint, for da var hun våken til laaangt på kveld-gjerne til 22 før hun sovnet. Da vi sluttet å la henne sove, var det en periode som hun la seg kl 18 på kvelden, og sov til 8 på morgenen. Nå legger hun seg stort sett rundt 19 og sover til 7-8 dagen etter.
tulip Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 2 år og 11 mnd er den yngste blitt og hun klarer ikke å la være å sovne (særlig i bilen) nå som det er så varmt. Hun legges vanligvis halv åtte, men når hun sover på dagen blir det en halvtime senere. Av og til får jeg vekket henne etter ti min eller en halv time på dagen, men andre ganger må jeg bare gi opp. De andre to sluttet å sove på dagen da de var 2 1/2 år. Veldig forskjell fra unge til unge. Det har skjedd mye for henne i sommer, overgang til stor seng, slutte med bleier og soving på dagen. Jeg er ikke hysterisk på å "kjøre gjennom alt på en gang".
tulip Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 hun er oppe mellom halv 7 og syv akkurat som broren ...gjesp ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå