Gå til innhold

grøt nekt.. noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillemor har nå i det siste ristet på hodet etter kun noen få sjeer grøt (hun får til kvelds).

Har gått rundt med henne på hofta mens jeg har lurt i henne grøt...

Nå de to siste dagene har jeg lagd bare litt grøt, satt henne ved bordet, og ga henne grøt til hun ristet på hodet(etter 2 sjeer) lagde da en brødskive, og tok fram yoghurt, hun spiste hele brødskiven, og vi delte yoghurten(hun fikk kanskje 1/2). lurte i henne et par sjeer grøt innimellom.

Hva gjør dere andre som har grøtnektere, og hvor gammel er barna? lillemor er snart 9 mnd.

MÅ hun ha grøt?

er det bare for jern innholdets del at de skal ha grøt?

er det for tidlig å bare slutte med grøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om de MÅ ha grøt, men det er jo mye næring i det for de små da... du kan jo prøve med velling? får kjøpt Nestle velling fra 8mnd i butikken.

Skrevet

Har ei på 6 mnd som hele tiden har hatt grøtnekt... Kjempemorro..! Brød er for tidlig og frukt/grønnsakspure nekter hun like mye. Har prøvd det som er i hyllene nå! Men hun tar vellig da..

Skrevet

jeg har begynt å gi min gutt grøt om kvelden han er 4 mnd noen ganger går det greit andre ganger hyskriker han...men da tar jeg en flaske nan først og etterpå grøten og da er han så fornøyd :o)

Skrevet

Har begynt å få samme problem vi å. Men han her brekker seg bare av brødskiver. Han får grøt morgen og kveld, prøver gi forskjellig om mulig, og middagsglass på ettermiddagen.

Han nekter på den første sjkea uansett, har ingenting å si om han er sulten eller ikke:)

Snedig. Skal prøve med skive igjen....

For å kanskje si noe til degg: kan h*n få skive med leverpostei? det er det i det minste jern i?

Skrevet

joda,hun får skive med leverpostei. Det liker hun kjempegodt. prøver å ha på masse leverpostei nå.. går det ann å lage grøten tynnere å gi på flaske? blir det det samme som velling? el bør jeg prøve å kjøpe velling?

Skrevet

En liten digresjon - det er da ikke for tidlig med brød når hun er 6 mnd? Snuppa mi fikk smake første gang da hun var 4 1/2 mnd, og begynte å spise mer enn en smak da hun var ca halvåret.

De trenger ikke tenner, de tygger jo med gommene uansett, ikke med fortennene!

Skrevet

Joda, men det er for tidlig for snuppa mi! =) -Hun bare brekker seg, har prøvd brød og brødsmuler nemlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...