Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor ble født med masse hår og nå 3,5 mnd etter har hun endel ennå selv om det er blitt betydelig tynnere i bakhodet ;)

Mest har hun på toppen, og for å få orden på "kråkereiret" bruker jeg tynne plaststrikker kjøpt på H&M. Strikkene har jeg fått av en venninne og de er supre. Lugger ikke og sitter fint i litt tynt babyhår.

Problemet nå er at jeg ikke får tak i flere. De selges i små poser med mange i, men det er jo utsolgt overalt. noen som vet om hvor jeg kan få tak i...?

God kveld fra oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker også disse strikkene! Men det er på vår datter på 3,5 ÅR da, hehe..Hun har babyhår enda hun, og alt annet sklir ut. Opplever også at de er utsolgt hele tiden, så de bør skjærpe seg!!

Skal gi de klar beskjed om at de må bestille mer neste gang jeg er på HM;-)

Skrevet

jeg har ei jente på snart 4mnd. har masse hår på toppen og må settes i strikk. jeg bruker gummistrikk som er beregnet for tannregulering. fikk de av ei som hadde til overs. jeg har tenkt litt på hvordan/hvor få tak i liknende og kom på at det er jo faktisk brukt slike strikk på hunder som stilles ut. kansje de selger det på dyrebutikk. hvet ikke, men verd et forsøk

Skrevet

hvorfor må dere bruke strikk? Jeg har en gutt, med masse hår, men jeg bruker ikke strikk på han, ikke har jeg lyst til å klippe han enda heller. Det er jo litt søtt med masse hår. Han har lugget seg litt, så det er kanskje det, dere mener med at de må ha strikk i håret. Hadde jeg hatt jente ville jeg nok også brukt strikk, fordi det er fint....

Skrevet

Hei, jeg har også ei lita tulle som ble født med masse hår. Hun har fortsatt masse hår, og det har også blitt langt (7,5mnd). Jeg har kjøpt sånne små, tynne strikker(ikke plastikk) på Vita, de hadde det i rosanyanser og turkis/blånyanser. De sklir ikke av, og lugger heller ikke.Anbefales :-) De kommer også i poser med mange i ;-)

Lykke til på strikkjakt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...