Gå til innhold

Noen som er gode i hoderegning?? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og prøver å lage budsjett nå framover... Akkurat blitt eneforsørger for et barn. Eksen min tjener ca 650 000, jeg tjener 230 000.

 

Noen som vet hvor mye jeg får i bidrag av han da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, takk, Kjetil. Men du?

 

Vet du hva "Netto positiv kapitalinntekt årlig" betyr?

 

Rødruss jeg... :-)

Skrevet

Det er vel kapitalinntektene dine, altså avkastning på aksjar eller pengar du har i banken. Og det har jo ikkje dei fleste.

Skrevet

Barn under 5år koster kr.3060,- i mnd. Dette beløpet fordeles etter mor og fars inntekt. Bidragskalkulator finnes på www.trygdeetaten.no. Hvorfor betale ca. 850, hver for at TK skal regne ut dette når dere kan gjøre det selv?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...