Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 hvor lenge kan man bruke kokt vann på flaske? holder det til neste dag eller burde jeg koke nytt?
PMST Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 vet ikke jeg=) men jeg har hatt kokt vann på 1stor flaske i to dager i kjøleskap..heller over og varmer i microen... dette har jeg gjort i 4 mnd no..
*Magic* Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Jeg pleier alltid å ha en kanne kokt vann i kjøleskapet. Kannen er helt tett slik at det ikke skal komme noe smak/bakterier fra andre ting i kjøleskapet over i vannet. Jeg har hatt kokt vann fra den ene dagen til den andre i kjøleskapet fra han var nyfødt. Dette p.g.a. at jeg har måtte gi mme i tillegg til pupp fra fødselen av, og før han kom inn i skikkelig rutiner når det gjelder mat så ville det nesten vært umulig å ikke ha ferdig kokt vann stående. Det er viktig at det nykokte vannet avkjøles raskt for at det ikke skal bli mye bakterier i vannet. Vannet varmer jeg bestandig opp igjen i vannbad. Ble kanskje litt mer enn det du spurte om dette her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå