Gå til innhold

Trenger hjelp til bryllupsdikt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup til helgen og trenger noe å skrive på kortet. Er så innmari fantasiløs når det gjelder dikt og sånt. Er det noen som kan hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, satt og dikta litt på morgenkvisten...

Kanskje du får en idé i alle fall!!

 

Til lykke vi ønsker, for tenk dere er

blitt kone og mann - er hverandre så kjær!

Og lykke det ønskes nå på denne dag

Må livet bli godt, dere får det i lag!

 

Om dagen blir grå, og solen forsvinner

så husk, det er smilet som alltid er vinner

For motbakker kommer, det vet dere jo

Og da må man være litt ekstra snill og god

 

To trær som skal vokse, men ikke bli ett

For to kan aldri bli en - det er ikke rett

Om ett er litt høyere, så se ikke ned

hjelp det andre opp - så skal du se

 

At ekteskapet er et godt sted å være

Et skap for de elskende, de er ekstra nære

La livet få komme, og møt dagene så

med hendene sammen - og bra vil det gå!!

Skrevet

Jeg var sååå frekk - og stjal dette diktet om lørdagen :-)

 

Kjempeflott dikt :-) 100000 takk tante Bassa !!

Skrevet

Dette var jo kjempe fint! Tusen takk for hjelpa, tanteBassa!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...