Gå til innhold

Hvor mange har bebiser på ti mnd som ikke krabber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er snuppa to mnd og kommer seg ingen vei! Litt frustrert nå, for hun blir så sykt utålmodig.. Men hun styrer fælt ellers da, og løfter litt på rumpa... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, regner med du mener snuppa er ti mnd, og ikke to:)

Min gutt er såvidt over 9,5 mnd og er ikke i nærheten av å krabbe. En skikkelig treiging:) Han åler seg på magen da, og løfter en del på rompa, men armene er ikke med. Han ble mye mer fornøyd etter at han fant ut hvordan han skulle åle for han kommer seg ihvertfall dit han vil:)

Skrevet

Vi trodde ikke jenta vår kom til å krabbe siden hun hadde funnet sin egen teknikk med å komme seg rundt i full fart og har gjort det i flere mnd, men for 2 dager siden så begynte hun bare helt plutselig å krabbe. Hun er i dag 10 mnd og 18 dager.

Skrevet

Hihi.. Ja, nå lo jeg godt.. Utålmodig mor jeg som vil at snuppa skal krabbe så tidlig.. :o)

Joda jeg mente ti mnd.. :o)

Skrevet

Ja, men da kom hun seg i hvertfall rundt.. :o)

Skrevet

Jenta vår er snart 9,5 måned og hun krabber ikke. Hun kommer seg rundt i sirkel ved hjelp av armene, men beinene ligger hun bare å sparker i gulvet med :-) Hun klarer såvidt å dra seg litt framover (kanskje en halv meter maks), og bakover likeså. Hun blir kjempefrustrert av å ikke nå alle ting, men hun finner nok snart ut hvordan en får det til.

Skrevet

Mini blir 11 mnd i morgen og åler, men krabber ikke. Han er i stilling, men det ser ikke ut som han har planer om å flytte på hverken armer eller ben. Ingen frustrasjon fra ham over at han ikke kommer seg av gårde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...