Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 det er så mange som sier at det er best for både baby å sove sammen med foreldrene.hva gjør dere da når babyen sover på dagen? (ikke i vognen) legger dere ham/hun i sengen da?
Bolla og beinet... Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Her sover hun på sofaen på dagtid...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 hvorfor kan ikke babyen ligge der på natten og da??
Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 For min del fordi på dagen er jeg våken og hører han straks han holder på å våkne og da kan jeg være der når han våkner. På natta sover jeg.
3tettesmå Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 På dagtid sover babyen enten i dobbelsenga, baggen eller senga si. Har dessverre ikke noen bedre rutiner enn det. Jeg sliter nemlig en del med å få babyen til å sove så akkurat nå er jeg i en situasjon der jeg bare er lykkelig så lenge han sover:-) Men jeg samsover altså ikke på dagtid. Jeg samsover kun siste del av natta - og det er fordi det gir best søvn både for meg, far og baby. Hvis jeg skal flytte baby tilbake i senga si etter amming våkner han nesten alltid og så har vi det gående med å få han til å sovne igjen og da blir det svært lite søvn. Hadde vært veldig deilig å ha senga for seg selv hele natta, men bedre å dele med baby og faktisk få litt søvn. Så tipper jeg det løser seg etterhvert:-) Gidder ikke ta sorgene på forskudd i hvert fall! Håper alle her inne får sove godt - om det så er med eller uten baby i dobbeltsenga:-D klem
Babykilo Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Å, jeg har det akkurat som deg! Sikter til siste innlegg. Vi er så møkkaleie av å tvinge ham i søvn og at han aldri sover. Søvn er noe forbanna dritt. Sukk.
3tettesmå Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Til Helene79! Helt enig - søvn er noe dritt;-) Hvorfor kan ikke bare babyene sove når de er trøtte, spør nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå