Gå til innhold

dere som samsover......hva gjør dere om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så mange som sier at det er best for både baby å sove sammen med foreldrene.hva gjør dere da når babyen sover på dagen? (ikke i vognen) legger dere ham/hun i sengen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sover hun på sofaen på dagtid...

Skrevet

hvorfor kan ikke babyen ligge der på natten og da??

Skrevet

For min del fordi på dagen er jeg våken og hører han straks han holder på å våkne og da kan jeg være der når han våkner. På natta sover jeg.

Skrevet

På dagtid sover babyen enten i dobbelsenga, baggen eller senga si. Har dessverre ikke noen bedre rutiner enn det. Jeg sliter nemlig en del med å få babyen til å sove så akkurat nå er jeg i en situasjon der jeg bare er lykkelig så lenge han sover:-) Men jeg samsover altså ikke på dagtid.

Jeg samsover kun siste del av natta - og det er fordi det gir best søvn både for meg, far og baby. Hvis jeg skal flytte baby tilbake i senga si etter amming våkner han nesten alltid og så har vi det gående med å få han til å sovne igjen og da blir det svært lite søvn. Hadde vært veldig deilig å ha senga for seg selv hele natta, men bedre å dele med baby og faktisk få litt søvn. Så tipper jeg det løser seg etterhvert:-) Gidder ikke ta sorgene på forskudd i hvert fall!

Håper alle her inne får sove godt - om det så er med eller uten baby i dobbeltsenga:-D

klem

Skrevet

Å, jeg har det akkurat som deg! Sikter til siste innlegg. Vi er så møkkaleie av å tvinge ham i søvn og at han aldri sover. Søvn er noe forbanna dritt. Sukk.

Skrevet

Til Helene79!

Helt enig - søvn er noe dritt;-)

Hvorfor kan ikke bare babyene sove når de er trøtte, spør nå jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...