Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig å reise til Kanariøyene med en baby på 3-4 måneder? Skal vi heller vente til hun blir eldre? Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en super alder å reise med baby. Vi var i Spania med vår datter på 4 mnd. Hadde med oss vognen, slik at hun hadde et ordentlig sted å sove. Ikke trenger du å tenke på mat til babyen heller.. Reis og kos dere :)

Skrevet

takk takk

det hadde vært deilig å dra til varmere strøk, vi har ikke hatt ferie på over et år! Det ser ut til at høsten kommer til oss snart og jeg har ikke fått solt meg en eneste dag:-)

Skrevet

Da anbefaler jeg å reise :) Ta med dere en babybjørn eller lignende, super å bære babyen i både på flyplassen og dit dere kommer!

Skrevet

et lite tips. med flere reiseselskap kan dere leie babyseng på hotellet. vet at iallefall ving har det....tror saga oxo...ellers kan man jo bare sende en mail til hoteller og spørre...

Skrevet

jeg selv tror jeg ville ventet litt....

jeg syns det er veldig stressende å ha med datteren min ut nå i varmen. hun blir straks 3 mnd....men dere må selvfølgelig velge selv..;) god tur uansett når dere drar

Skrevet

Vi reiste til kanariøyene med baby på 3 mnd. Gikk kjempefint! Hadde vært verre nå som han er 8 mnd.

Feks så var flyturen veldig grei, for han sov nesten hele veien likevel. Jeg vil anbefale der å ta med solbriller til babyen, for det savnet vi fælt. Kan anbefale SunVing Amadores på Kanariøyene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...