Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Gutten min er 4 måneder om 1 uke. Han ligger med dyne og pysjamas om natten. Når jeg kommer og skal legge meg er han kjempe svett. Vi har aircondition. Hvis jeg tar på denne begynner han å hoste og nyse. Har forsøkt å bare ha på han teppe også, men dette sparker han av seg. Er redd han blir for kald uten noe midt på natta, for da er det jo ganske kaldt. Vi ligger med vinduet på vidt gap. Hva gjør dere? Det går stekt ut over nattesøvnen min, at jeg beskymrer meg for om han er kald/varm
Expat Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Svarer ikke på spørsmålet ditt, men hva med å skifte til HEPA filter på AC'n? Men vi bruker vanligvis en tynn sovepose, så sant tempen er i nærheten av 20. Mer eller mindre klær inni. I natt sov hun bare i body. De sier uannsett ifra hvis de er for kalde.
Gjest_1001 Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 min ligger i bleien med babypose på, ikke noe mer enn det, er han svett har han for mye på, og dyne skal de ikke ha på om sommeren, da er det bedre med et helseteppe om du vil ligge han i pysjamas. to ganger har vi lagt borte og da har han bare sovet i bleien uten noe over seg fordi han lå i vognbagen, og da var han god og varm når han våknet altså.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Min ligger i body, med helseteppe eller myk fleeceteppe over seg. Det er viktig at de ikke har for mye klær på seg slik at de svetter, da er de altfor varme. Kjenn på kroppen hans om han er for kald eller varm og prøv ulike varianter for å se hva som passer ham best. Har også hørt at det kan være farlig med påslått air condition om natta, de blir fort forkjølet.
lifa og Eline Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Eline ligger i pysjamas på lammeskinn fra Nøstebarna og med helseteppe. Hun har pysj på fordi hun ligger stort sett uten teppe, beveger seg masse i søvne. Til tross for en deilig og varm sommer har hun ikke vært svett eller for varm hverken midt på natten eller om morgenen.
Gjest Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 her ligger jenta i kortermet pysj med helseteppet. vinduet på gløtt.. om det er ekstra varm har hun ligget i bare bleie med truse på under helseteppet (tar av bleien derfor truse). om hun blir for varm blir hun urolig, og våkner ofte...
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Før annskaffelsen av babysafe lå han mye med bare body eller nattdrakt uten ben. Han er veldig varm av seg, og urolig om natta, sparket av seg dynam eller pleddet med engang. Bruker mest body for å slippe at han blir klam, er så ekkelt nr han henger fast i senga.
krabbetrollet Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Min erfaring er at barna svetter mest de første par timene etter de er lagt. Derfor har jeg ofte bare et helseteppe på dem når de legger seg, så brer jeg dyne på dem når jeg går og legger meg senere på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Jeg syns det virker som dere har veldig mye på barna deres om natta. Nå som det er sommer bruker jeg ikke dyne eller helseteppe med mindre det er veldig kaldt. Gutten min ligger på soveskinn i bare pysj, er det veldig varmt bare i bleia. Har også vinduet på vidt gap da. Men unger er jo forskjellige, han er veldig varmblodig.
Diadora Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 På de varmeste dagene så ligger de i bleie med helseteppe på. Ellers ligger de i kortarmet body.
Gøril (210406) Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Jenta vår ligger i body om natten med et helseteppe over seg. Hun er av den varme typen og sparker det ofte av seg. Så lenge hun ikke kjennes kald ut lar jeg henne ligge slik til jeg selv legger meg. Vi har vinduet oppe på gløtt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå