Elly78 Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 gutten min på 9.5mnd har begynnt å sovne på magen om kvelden.er det farlig at han sover sånn nå?jeg pleier å snu han på ryggen jeg da.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Vesla mi begynte med dette for tre-fire uker siden og siden hun bare var 5 måneder, syns jeg det var litt ekkelt. Nevnte det på helsestasjonen og der sa de at noen barn rett og slett sover best på magen og da må de få gjøre det. Til å begynne med snudde jeg henne etterat hun hadde sovnet, men hun snudde seg selv igjen i søvne like etterpå, og da er det ikke mye man kan gjøre. Prøvde også slik sele som hun ikke kan snu seg i, men da hylskrek hun leeeenge så det ga jeg opp. Tror ikke du skal være bekymret - begynner jo å bli stor, gutten din :-)
Gjest Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Gutten min har sovet på magen siden han var 10 mnd gammel. Så lenge gutten din klarer å snu seg fra mage til rygg så er det ikke noe problem. Det er litt ekkelt i begynnelsen, men det går helt fint, og han sover MYE bedre på magen. Nå er han ett år, og sover 95 % av tiden på magen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå