sjettejuli Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 hvordan funker natten hos dere? sovner de greit? hvor lenge i strekk, og hvor ofte mat? her er det mat hver 3-4 time, sovner i egen seng med litt hjelp til smokken. Kan stort sett legges tilbake og sove i egen seng etter mat om natta. Lurer på hva som er "normalt".Hun er 17 dager gammel.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Høres normalt ut ja:) Og utrolig deilig. Vi hadde litt tettere matinger om natta da han var på den alderen. Nyt alt, for tiden går alt for fort:)
Gjest -lilly- Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Jenta vår vil ha mat annenhver time på natta, og av og til hver time. Det er veldig slitsomt. Hun er snart 3 uker. Så du er heldig hvis du får 3-4 timer søvn mellom hvert måltid. Hun sover i sin egen seng, men av og til våkner hun til når jeg skal legge henne over og da ender det ofte med at hun sover i vår seng, selv om jeg ikke liker det (fare for krybbedød ved samsoving...).
Gjest Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Jenten vår er 2 uker gammel og har sovet i egen seng fra dag 1. Hun våkner ca.hver 3 time av og til lenger og skal ha mat... Hun pleier å sovne greit igjen, men ligger vanligvis og presser en god stund før hun sovner. Derfor har jeg gjort det til en vane at jeg skifter bleie før et måltid...har prøvd å skifte etter hun har presset for huner litt sår, men da våknet hun til igjen og holdt det gående i en time til. F.eks i natt la vi hun kl.23, våknet kl.00.30 og spiste Våknet kl.5.30 og spiste, og sov da fra 6.30 til 8.30 Tror det er ganske normalt etter hva helsesøster mente iallefall...
♥Tiny Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Lillesnupp på 17 dager legges i 22 tiden (bruker litt tid på å sovne noen ganger) og sover til ca 02. Da er det mat og eventuelt bleieskift (dette tar en times tid) også sover hun igjen til alt mellom 06 og 08.. Så her er vi ganske heldige med nattesøvnen
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 lillepia vår er 23dager, og sover med 2,5-3 timers mellomrom om natten. hittil har det vært stor variasjon på når jeg ammer og hvor lenge hun sover. Må også skifte bleie før mating så hun ikke våkner. hun sover alltid i egen seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå