FruMamma med nr 2 Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Jeg har laget to maler på kirkeprogrammet, ett der jeg bretter et A4 ark til A5 og har med ALLE punktene av det som skal skje i kirken, og ett der jeg bruker et A4 ark, men bretter det med langsidene mot hverandre, slik at det holder A4 størrelsen og har da med dette: Inngangsmarsj Purpose av Nordraak Salme ... Med versene Salme... Med versene Mitt hjerte er ditt av Alf Prøysen XXXXXXXX Utgangsmarsj Trumpet Tune Ser dette greit ut? Jeg syns det ble litt mye å ha med alle punktene på det som skjer i kirka. Som regel overlapper det hverandre så mye at folk ikke greier å følge med likevell, og det er egentlig versene på salmene som er "viktig"....
Dubbe Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Hei snuppa! Er omtrent slik vi skal ha det, men kommer til å sette opp punktene slik: Inngangsmarsj "brudemarsj fra øre" ___ på trompet ___ på orgel Inngangsord Salme. med vers skriftlesning solosang Tale Ekteskapsinngåelse lystenning Trompetsolo Forbønn salme med versne Velsignelse Utgangsmarsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå