Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla her er 6 1/2 mnd, så det er vel ingen kjempehast med krabbing enda, men jeg venter litt da... :) Eldstejenta vår fikk taket på det da hun var akkurat 6 mnd. Det varierer sikkert veldig, men er nysgjerrig på andres babyer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her startet det for en uke siden med en mellomting av åling og krabbing:) Han blir 7mnd i morgen:)

Skrevet

1år og 1dag! Ikke så mye som en mikroåling før det. Vi fikk fysio fra 11mnd. Mener at 8mnd er gjennomsnittet.

Skrevet

4 mnd begynnte hun dra seg frammover med hendene..no er det en form for krål/krabbing=) det går unna her... 5,5 mnd no...

Skrevet

ålte seg framover ved fem måneder, og begynte å krabbe mellom 6 og 6 1/2mnd. blir 7måneder i morgen, og krabber ganske fort nå, følger etter over alt..he,he...

Skrevet

5 mnd og en uke og ikke tegn til å åle eller krabbe....Ligger på magen med beina hevet og hyyyyler :)

Skrevet

hehe,så nå at det mitt svar var helt identisk med det svaret ovenfor..sorry;-)

Skrevet

Krabbet fra hun var 10 mnd og 16 dager.

Ålte fra hun var 6 mnd.

Skrevet

krabbet for første gang på søndag!! =) da var han 6,5 mnd....

Skrevet

Krabbet så smått da han var 6 mnd. Ålte seg rundt fra ca. 5 - 5 1/2 mnd. Nå er han 6 1/2 mnd. å kan krabbe som bare det, men skal stort sett bare stå hele tiden;)

Skrevet

begynte å krabbe forige lørdag, 8,5 mnd gammel. begynte å reise seg forige fredag,dagen før:)

Skrevet

Tusen takk for mange svar!! :) Ser jo at det er store forskjeller. Alt fra 4-5 mnd til 10 mnd- 1 år. Alt er normalt pleier de å si, og sånn er det nok :) Vesla her har så lyst tror jeg, men skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre dette... Ikke greit :) Det kommer når det kommer... I mellomtiden kan vel jeg nyte roen og alltid vite hvor hun er ;)

Skrevet

min lille begynte å krabbe 3 dager før han ble 8 mnd :)

Eldstemann var 10 mnd da han begynte å krabbe:) Så det varierer veldig - og alt er normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...