Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Dette ante jeg ikke: http://www.bt.no/forbruker/helse/article278903.ece
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Nå ble jeg litt usikker, hvilken aldersgruppe snakker vi om? Er det farlig om en 11 mnd ligger i sandkassa å graver med fingrene? Eller om han er på plenen og river i gresset?
Livmor Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Hvis det er snakk om spebarn er jo dette de aller minste. Og det var jo i nærheten av store byggeplasser med mye graving. Det er ikke farlig å ha barna ute og at de roter rundt i gresset eller sandkassa. Stort sett alle barn rundt året gjør jo dette. Som det sto er jo denne sykdommen svært sjelden. Min lille gutt får ihvertfall drive ute som vanlig:)
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Uff. Bor midt oppi et byggehøl deluxe. Borte ved helsestasjonen er det sprengninger og graving, borte hos oss har det vært sprengninger og graving & mer skal det bli..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 uff nå ble jeg også beskymret. Har gått mye tur med lillegutt i et område hvor de har gravet mye og dypt. De lager ny motorvei her. Bor også midt i et byggeprosjekt. Takk for tipset...Nå skal jeg ikke gå denne turen mer iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå