Gå til innhold

Historien min på trykk


Ventet tvillinger...

Anbefalte innlegg

Den kommer på trykk i bladet Henne i slutten av september. blad nr 13. Må jo reklamere litt. Det er jo en utrolig viktig sak!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du deler historien din med andre, du må være en sterk og flott jente, håper at det har hjulpet deg å bearbeide litt også. Jeg har selv heldigvis aldri opplevd å miste et barn, men har flere venner som har gått igjennom dette (både i 1, 2 og 3. trimester). Man kan ikke forstå. Selv de som selv har mistet kan ikke si "jeg vet hvordan du har det", sorgprosessen er så ulik fra person til person... men vi kan bli flinkere til å møte venninner som har mistet ved å lese/høre hvordan det oppleves... Det er så vanskelig å vite hva man skal si/gjøre... selv har jeg erfart at det er svært viktig å bare være der... Ikke presse seg på, og ikke ta avstand- bare være klar- til å lytte, gråte og le sammen- når hun er klar for det... Jeg skal kjøpe Henne, og vet at jeg kommer til å gråte mange tårer over de små englene dine...

 

Sender deg masse gode tanker og ønsker dere alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flott at flere deler sin histore med andre. Leste en sterk reportasje i KK i mai i år. Ei som hadde mistet under fødselen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har kjøpt henne idag, og det var en veldig rørende artikkel, leste den med tårer i øynene. Synes du er tøff som klarer å stå fram sånn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Henne fordi du reklamerte for din historie; veldig rørende og trist å lese. Har ikke mistet barn selv, og har heller ingen barn. Jeg skulle derimot hatt en storebror, han døde i mammas mage 9 måneder gammel pga svangerskapsforgiftning. Historien din har gitt meg et lite bilde på hvordan mamma og pappa har hatt det oppover i tiden. Hadde min bror vært født, ville ikke jeg ha levd... rart å tenke på.

Du er en sterk og modig jente som står frem! Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom denne siden da jeg så at du fortalte om at du hadde latt deg intervjue av Henne. Måtte selvfølgelig kjøpe den og har lest historien din.

 

Må bare berømme deg for at du klarte å holde ut så lenge med vissheten om at det ene barnet var dødt og det andre levde.

 

Venninnen til søsteren min opplevde det samme som deg, miste den ene tvillingen ved termin. Du har fått meg til å forstå bedre hvordan de må ha hatt det.

 

Jeg har selv et barn for lite da jeg mistet i SA, men tror jeg ville ha reagert sterkere hvis jeg hadde mistet han jeg har i magen nå. (21 uker). Var veldig ung da jeg mistet...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har abonnement på Henne, så jeg har allerede fått bladet. Leste historien din, og kjente jo til deg gjennom BiM.

Syns du er tøff som står fram sånn, til hjelp og støtte for andre også.

Historien din ble kjempefin i Henne, kom nok en del tårer da jeg leste den.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien din er utrolig sterk! Tårene trillet mens jeg leste. Kjempeviktig at noen står frem med sorgen over å miste et barn. Det er ingen som ikke har opplevd dette selv som forstår hva det dreier seg om...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen.... kjøpte bladet henne og leste det... tårene trillet og trillet og trillet...

mamma leste det også og hun sa jeg skulle hilse deg og si at du er en meget sterk og modig jente....

 

takk for at du ville dele historien din med oss... selv om jeg visste dette... du er en go og sterk jente...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...