morpluss Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Hei! Bruker dere fremdeles stellebord nå mellom 1 og 2 år? Hvis ikke, hvor steller dere da? Lurer på om jeg skal investere i ny, stor stellekommode, eller om den vil slutte å brukes når barnet kan stå etc. Hva gjør dere?
Forskeren Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Vi bruker stellebord fremdeles, hun er 19 mnd. Synes det er greiere arbeidshøyde for meg enn å ta det på golvet. Hun er ikke alltid interessert i å stå hvis hun ikke vil, og f.eks ved bæsjebleie må man jo komme litt godt til med vaskingen også. Vi har det samme stellebordet fra Ikea som når hun ble født.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Ja, vi bruker det enda. Hun er glad i å bli stelt der, og jeg er lykkelig for det - det er tross alt den beste arbeidsstillingen. Vi tuller og koser oss minst like mye nå som da hun var bitteliten. Hun er 19 mnd.
morpluss Skrevet 2. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2006 Tusen takk, dere! Disse svarene gir meg en super grunn til å kjøpe den stellekommoden vi ønsker oss. Hurra!
*Rutletutt* Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Ja, bruker stellebordet fremdeles. Han en 19 1/2 mnd. Han ligger fint på det + er bedre arb.høyde og blir ikke så mye gris med bæsjebleiene som om han skulle stått på gulvet. Har skiftet stående noen ganger, men det syns jeg er bare pes...
sjokedorisei Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 har ikke brukt stellebord siden pia mi var 6 mnd.... sitter på gulvet på badet,eller stua med handduk under.. koser oss veldig med det. For oss fungerer det bra.
chilli jenn Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Vi slutta også med stellebordet ved 6 -7 mnds alder. Steller på badegulvet,ofte skifter vi tissebleien ståenede. Fungerer for oss.
fox`y Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 ja bruker stellebord ja,men han er helt umulig både der,på badegulvet og i sofaen.så vet snart ikke hvor jeg skal stelle han.. nekter å ligge i ro..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Bruker stelelbordet enda. Han er 19 mnd. Men må passes på hele tiden for han er sikkerlig turbo. Synes det er enklest å bruke stellebord når det er bæsjebleier.
pippi71 Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Vi har sto benkeplass på badet, så jeg har lagt stelleputen der. Slik har vi gjort det hele tiden, og det fjør vi fortsatt. Det hender jeg tar bleieskift stående på gulvet, men aldri bæsjebleie...
2 søte små gutter Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker det hele tiden, pappa skifter på han på gulvet. Er 17 mnd.
Mor til 3 søte små:) Skrevet 2. august 2006 #12 Skrevet 2. august 2006 Bruker det enda, ja. Lillegutt vil bare sikke av når han ligger på gulvet. Han er 16mnd nå, og stellebordet blir nok stående til lillesøster kommer i november:)
mormor.com Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 Vi bruker ikke det. Det blir mest mass og kaos med det stellebordet. Han vi se ned, han vil hoppe ned, han skal snu seg etter alt. Klarer ikke å holde han rolig på stellebordet. Han er nu litt over 17mnd. Vi steller på bade gulvet, der synes han det er greit å ligge. Vi har gitt stellebordet bort.
Gjest Skrevet 2. august 2006 #14 Skrevet 2. august 2006 vi bruker det samme stellebordet som vi har gjort hele tida!! syns det er fin høyde å stelle i og han ligge rforeløpig ganske rolig ved hjelp av litt leker og diverse!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #15 Skrevet 3. august 2006 Vi bruker stellebordet ennå, Snuppa er 17 mnd. Storebror brukte det også til han sluttet m bleie, 3 1/2 år! Bæsjebleie er greit å ta i arbeidshøyde:o)
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 3. august 2006 #16 Skrevet 3. august 2006 vi har ikke brukt stellekommoden siden hun var 6mnd. Umulig å få henne til å ligge i ro. Men det går helt fint uten, hun står som regel på gulvet når vi steller henne. hun er nå 14mnd
Superstjerna Skrevet 3. august 2006 #17 Skrevet 3. august 2006 Lillegullet som nærmer seg 22 mnd, bruker stellebordet hver dag. Mest om morgenen. eller steller vi på gulvet eller stående. Kommer an på hva som er i bleien...
Fire i familien :-) Skrevet 3. august 2006 #18 Skrevet 3. august 2006 stellebordet ble byttet ut med fanget da tulla var rundt 8 mnd tror jeg... greit å stelle på fanget, for da kan man holde fast en vilter unge med albuen/underarmen mens man skifter. raskt og enkelt:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #20 Skrevet 3. august 2006 Ved prisesse nr 1 varte stellebord-bruken til etter 1 år, men denne gang fjerna jeg stellebordet allerede rundt 6 mnd. Hun er vill og gal og det hadde nok bare endt med et svalestup om jeg ikke hadde fjerna det. Siden det har vi brukt stellematte på gulvet og nå er hun 1 år og det fungerer fremdeles helt fint for oss ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå