juni-77 Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Noen som har vært der og vil dele sine erfaringer???Vi reiser med 2 små barn dit 26 august....
tintafant-m/2 jenter Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 vi var der for 3 år siden da snuppa var 1 år. Helt greit der, var en tur der og kikket i fjor, g da var i hvert fall resepsjonen helt nyoppusset. Det har en perfekt beliggenhet, selv om gaten du må passere for å komme på stranda er sterkt trafikkert. Vi bodde i 2. etasje uten heis, men satte igjen vogna nede i hallen om nettene uten at et skjedde noen med den. Ellers er Alcudia det perfekte stedet fr barneferie
juni-77 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 Tusen takk for svar, vi gleder oss =)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg har jobbet et par år som reiseleder for Ving. ACG var ett av mine hotell sommeren 2000. Veldig hyggelig personale, og 90% fornøyde barnefamilier gjennom hele sesongen! Alcudia er et svært barnevennlig reisemål, masse gode restauranter og fin- fin strand for småttisser. Så er det jo perfekt med den korte flyturen. Mannen min jobbet der sommeren 2002 og sier det samme :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå